بررسی تاثیر بازارگرایی موسسات آموزش عالی بر رضایتمندی، وفاداری و رفتار ارتباطی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازارگرایی موسسات آموزش عالی بر رضایتمندی، وفاداری و رفتار ارتباطی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازارگرایی موسسات آموزش عالی بر رضایتمندی، وفاداری و رفتار ارتباطی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازارگرایی موسسات آموزش عالی بر رضایتمندی، وفاداری و رفتار ارتباطی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازارگرایی موسسات آموزش عالی بر رضایتمندی، وفاداری و رفتار ارتباطی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازارگرایی موسسسات آموزش عالی بر رضایتمندی، وفاداری و رفتار ارتباطی دانشجویان است روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در نیمسال دوم سال ۹۴-۹۳ به تعداد ۱۱۹۷۰ نفر بوده که از این تعداد ۳۷۲ نفر از طریق روش نمونه گیری طبقه ای-تصادفی به عنوان نمونه تعیین گردیدند . داده های لازم از طریق پرسشنامه جمع آوری شده و پایایی پرسشنامه ازطریق روش آلفای کرونباخ ۰/۸۸۳ محاسبه گردید . روایی آزمون نیز به کمک روش اعتبار محتوا و با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی وشاخص KMO به تایید رسید جهت بررسی رابطه بین متغیرها و فرضیه های تحقیق از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. تحلیل داده های تحقیق و آزمون فرضیات بیانگر این است که در دانشگاه آزاداسلامی واحدرشت جهت گیری بلندمدت، رقیب گرایی ،کارمندگرایی (هیات علمی) کارمندگرایی (اداری) و هماهنگی بین بخشی دانشگاه، رابطه مستقیم با بازارگرایی دارد. از طرف دیگر بازار گرایی دانشگاه رابطه مستقیم با رضایتمندی، وفاداری و رفتار ارتباطی دانشجویان داشته و در نهایت رضایتمندی دانشجویان رابطه مستقیم با رفتار ارتباطی و وفاداری آنها دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.