اقناع اندیشه و تغییرنگرش مخاطب براساس ضوابط و انگاره های دین؛ نگاهی نو به سیره ارتباطی امامان معصوم (ع) با دیدگاه های قرآن مجید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اقناع اندیشه و تغییرنگرش مخاطب براساس ضوابط و انگاره های دین؛ نگاهی نو به سیره ارتباطی امامان معصوم (ع) با دیدگاه های قرآن مجید دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اقناع اندیشه و تغییرنگرش مخاطب براساس ضوابط و انگاره های دین؛ نگاهی نو به سیره ارتباطی امامان معصوم (ع) با دیدگاه های قرآن مجید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقناع اندیشه و تغییرنگرش مخاطب براساس ضوابط و انگاره های دین؛ نگاهی نو به سیره ارتباطی امامان معصوم (ع) با دیدگاه های قرآن مجید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اقناع اندیشه و تغییرنگرش مخاطب براساس ضوابط و انگاره های دین؛ نگاهی نو به سیره ارتباطی امامان معصوم (ع) با دیدگاه های قرآن مجید :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
اقناع، فرایندی ارتباطی است که هدف اساسی آن، انتقال محتوی با تاثیرگذاری بر مخاطب است. در فرآیندهای ارتباطی هدف اصلی را اغلب اقناع مخاطب بیان کرده و کلید اقناع را تغییر نگرش دانسته اند. یکی از اساسی ترین ابزارهای ارتباطی در ارتباطات انسانی گفتگو است؛ از این رو، کلام ابزاری در مباحث اقناعی است. بر اساس تعاریف و شیوه های اقناعی موجود، تاثیرگذاری اقناعی، در بسیاری از موارد در وضعیتی تحمیلی و با فریب اقناعی حاصل می شود و عملی نامشروع می باشد. در این راستا بررسی آیات و آموزه های قرآن کریم و همچنین شیوه مناظره های امامان معصوم (ع) برای تغییر نگرش مخاطبین انجام می گیرد که اندیشه مخاطبین را در جهت اهداف مورد نظر به تکاپو و تفکر وا می دارد. در این فرآیند از فنون و شیوه های مختلف استفاده می شود. از آنجا که در عصر حاضر، تبیین های اقناعی مرتبا در ساختار فکر و اندیشه های انسانی صورت می گیرد و تفکر مخاطبان پیوسته در حال جهت دهی در چارچوب اهداف اقناع کنندگان است. بررسی این مسیله براساس مبانی دینی واسلامی ضروری است، تا در صحنه های جدید مواجهه فرهنگی و رسانه ای، که از آنها به جنگ نرم یاد می شود، الهام گرفته شود. هدف این مقاله، بررسی شیوه های اقناعی در ایات قرآن و سیره ارتباطات انسانی امامان معصوم (ع) براساس نظریه های مطرح درحوزه ارتباطات واقناع میباشد که در شرایط گوناگون به مخاطبان مختلف عرضه شده است. مقاله حاضر با رویکرد درون دینی تفسیر آیات و با روش پژوهشی بنیادی و میان رشته ای انجام شده. بر این اساس، توضیح و تحلیل مفاهیم و اصطلاحات مطرح در حوزه ارتباطات اقناعی، موضوعیت می یابد که با هدف بررسی اقناع و تغییر نگرش همراه با آزادی اندیشه مخاطب، با به کار گیری ابزارهای صحیح و بر اساس ضوابط اقناع و مدل های ارتباطی مطرح صورت پذیرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.