ارایه مدل مفهومی کیفیت روابط زنجیره تامین شرکت سایپا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارایه مدل مفهومی کیفیت روابط زنجیره تامین شرکت سایپا دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارایه مدل مفهومی کیفیت روابط زنجیره تامین شرکت سایپا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل مفهومی کیفیت روابط زنجیره تامین شرکت سایپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارایه مدل مفهومی کیفیت روابط زنجیره تامین شرکت سایپا :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
بسیاری از محققان بر این عقیده اند که واحد تجزیه و تحلیل در رقابت از تک تک شرکت ها و سازمان ها به زنجیره های تامین تغییر کردهاست. شرکت ها به توسعه ی روابط نزدیک با تامین کنندگان و به طور یکسان با مشتریان تشویق شده اند. زنجیره تامین می تواند بواسطهی روابط متقابل بلند مدت و سودمند، در میان اعضای زنجیره تامین تقویت شود. هدف این مقاله ارایه مدلی مفهومی برای کیفیت روابط زنجیره تامین پیرامون زنجیره تامین شرکت سایپا می باشد. برای این کار پس از مرور ادبیات ابتدا شاخص های موثر بر کیفیت روابط زنجیره تامین شناسایی شدند. سپس پرسشنامه ای، بین خبرگان زنجیره تامین شرکت سایپا توزیع شد و ۲۰۱ پرسشنامه تکمیل شده برگشت داده شد. سپس برای کشف روابط بین عناصر مدل از تکنیک های تحلیل عاملی و مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شد و مدل پیشنهادی استخراج گردید. طبق نتایج کسب شده این مدل تحقیقاتی مشخص شد که کیفیت روابط زنجیره تامین به ترتیب اولویت به ابعاد ارتباطات ، تعهد ، سازگاری ، جو ، اعتماد ، وابستگی متقابل ، و همکاری بستگی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.