بررسی روش تدریس حل مسیله به عنوان یک روش تدریس فعال


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روش تدریس حل مسیله به عنوان یک روش تدریس فعال دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روش تدریس حل مسیله به عنوان یک روش تدریس فعال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روش تدریس حل مسیله به عنوان یک روش تدریس فعال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روش تدریس حل مسیله به عنوان یک روش تدریس فعال :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در فرآیند تدریس معلم باید بتواند تاکتیکهایی را برای ساده سازی مواد آموزشی به کار برد . تا به یادسپاری مطالب برای دانشآموز عمیق گردد . رمز اینگونه یادگیری توجه به تفاوتهای فردی ست که اساس آن کارایی و اثربخشی معلم و در نتیجه بهره وری است .معلمی که اطلاعات زیاد دارد اما نمیتواند تدریس را با شیوهای درست انجام دهد کارایی دارد اما اثربخش نیست . معلم اثربخش کارهایش را درست انجام میدهد ، برنامه ریزی دارد ، دارای منش گفتاری مطلوب است و میتواند سوالات ترغیبی چالش انگیز ایجاد کند .چنین معلمی به نیازهای یادگیرنده حساس و آنها را تشخیص میدهد اهل تخصص ،دانش و انعطافپذیر است و میداند چگونه با برنامه ریزی زمان را در اختیار بگیرد .بدون شک معلمان با دانستن ویژگیهایی از قبیل مصمم بودن ، صمیمیت ، جرات ، کارایی ، توان و کاردانی در هنر آموزش موفق هستند .یکی از روشهای فعال تدریس معلم روش حل مسیله است در چند دهه ی گذشته ما شاهد حرکت بی سابقه ی پژوهش در زمینه ی حل مسیله بوده ایم و امروزه علاوه بر ارایه یک نظریه ی جامع درباره ی حل مسیله،بر فرایندهایی که در انجام حل مسیله به کار گرفته می شوند نیز تاکید می ورزند مربیانی که می خواهند در پرتو مهارت ها،یادگیری را به شیوه هایشناخته شده یا ابتکاری در فراگیران تعمیق بخشند،خود از نظر فکری و عملی به مرحله ای از مهارت های مورد نیاز رسیده باشد تا بتواند به درستی ایفای نقشکند.در این مقاله برانیم تا با استفاده منابع موجود به معرفی روش حل مسیله در درس علوم بپردازیم. این تحقیق از نوع نظری و روش آن توصیفی- تحلیلی است و برای جمع آوری اطلاعات و داده های لازم آن از روش کتابخانه ای استفاده شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.