مقاله طراحی سوخت آمای گازی مناسب برای موتور خودروی پیکان دوگانه سوز (بنزین + گاز طبیعی فشرده)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی سوخت آمای گازی مناسب برای موتور خودروی پیکان دوگانه سوز (بنزین + گاز طبیعی فشرده) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی سوخت آمای گازی مناسب برای موتور خودروی پیکان دوگانه سوز (بنزین + گاز طبیعی فشرده)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی سوخت آمای گازی مناسب برای موتور خودروی پیکان دوگانه سوز (بنزین + گاز طبیعی فشرده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی سوخت آمای گازی مناسب برای موتور خودروی پیکان دوگانه سوز (بنزین + گاز طبیعی فشرده) :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

با توجه به مسئله آلودگی محیط زیست، امروزه استفاده از گاز طبیعی بعنوان یک سوخت جایگزین ، مورد توجه کارشناسان، بویژه متخصصین موتور قرار گرفته است. گاز طبیعی فشرده (CNG) بخاطر داشتن مزایایی از قبیل ارزان بودن، وجود منابع فراوان، در دسترس بودن، کاهش آلودگی و…می تواند بعنوان یک سوخت مناسب برای خودرو در کشور ما مطرح باشد. کیت ها و مجموعه های مختلفی جهت گازسوز کردن خودروها وجود دارد که هر یک دارای مزایا و معایبی هستند. هدف از این مقاله، طراحی یک سوخت آمای ( کاربراتور) گازی جهت استفاده در خودروهای دوگانه سوز سوخت آمائی ( بنزین + گاز طبیعی) می باشد. در این مقاله، پس از بررسی ومطالع اجزاء و عملکرد مجموع گازسوز (Bi–fuel sys.) به محاسبات گاز مصرفی تعیین پارامترها ی طراحی و همچنین طراحی سوخت آمای گازی به روش آنالیز ابعادی پرداخته می شود. پس از تعیین راهکارهای عملکرد و آلایندگی، نتایج آزمایشگاهی برای آمیزنده های مختلف که بر اساس محاسبات طراحی و ساخته شده اند، ذکر شده و از بین آنها آمیزند با نتایج عملکرد و آلایندگی بهتر، بعنوان آمیزنده مناسب در نظر گرفته شده است. همچنین پس از طراحی مجموع مناسب سوخت رسانی گاز و نصب بر روی خودروی پیکان، آزمون آلایندگی روی لگام ترمز غلطکیبر اساس استان دارد اروپائی ECE بعمل آمده است. در پایان با انتخاب آنالیز جدید از جنس نشیمنگاه سوپاپ و نصب آن روی سرسیلندر، آزمون دوام نیز انجام گرفته کهنتایج آن در انتهای مقاله آمده است. مقایسه نتایج آلایندگی و عملکرد موتور در حالت گازسوز، برتری و مناسب بودن آمیزند طراحی شده ( با ۱۶/۸۶ درصد افت توان نسبت به حالت پایه) را در مقایسه با آمیزنده اصلی( ۳۴/۵ درصد افت توان) نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.