تضمین کیفیت، ارزشیابی و اعتبارسنجی یادگیری عادی و یادگیری الکترونیکیمطالعه موردی : سیستم آموزشی ایران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تضمین کیفیت، ارزشیابی و اعتبارسنجی یادگیری عادی و یادگیری الکترونیکیمطالعه موردی : سیستم آموزشی ایران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تضمین کیفیت، ارزشیابی و اعتبارسنجی یادگیری عادی و یادگیری الکترونیکیمطالعه موردی : سیستم آموزشی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تضمین کیفیت، ارزشیابی و اعتبارسنجی یادگیری عادی و یادگیری الکترونیکیمطالعه موردی : سیستم آموزشی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تضمین کیفیت، ارزشیابی و اعتبارسنجی یادگیری عادی و یادگیری الکترونیکیمطالعه موردی : سیستم آموزشی ایران :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

دغدغه ی همه سازمانهاسنجش و کیفیت است اما در سازمانهای آموزشی این چالش به ماهیت انتزاعی و ذینفعمدار بودن کیفیت نمود خیلی بیشتری دارد. در این میان در برخورد با کیفیت مراکز و موسسات یادگیری الکترونیکی به نوپا بودن و تغییر پارادایم یادگیری با دشواری مضاعفی روبرو هستند. فراگیری آموزش عالی بعنوانسرمایه ملتها و نقش آن در اقتصاد دانش، برای کاهش هزینه موسسات آموزش عالی ، ایجاد ارزش افزوده برای رقبای خود، تحقق بخشیدن به ذینفعان درونی و برونی، تعامل با جامعه و جهان کار، ارتقاء مداوم کیفیت و یادگیری و پاسخگویی به افزایش تقاضا، توجه ویژه به کیفیت آموزش نموده اند.کیفیت آموزش، دغدغه های سنجش و کیفیت درنظامهای آموزش عالی در اکثر کشورهای جهان بوده است. برخی از کشورها در دو دهه اخیر، از طریق ارزیابی مستمر، این تشویش را کاهش داده و در برای رفع آن تلاش کردند. از جمله کوششهای انجام می توان به اجرای طرحهای تضمین کیفیت در سطوح ملی و نیز ساز و کارهای اعتبارسنجی منطقه و بینالمللی اشاره کرد. هر چندکیفیت و کمیت کوششهای یاد شده در کشورهای مختلف متفاوت بوده، اما میزان آنها در دو دهه اخیر در سطح ملی و بینالمللی افزایش یافته است. در این پژوهش، ضمن اشاره به ضرورت، شاخصها و راهکارهای تضمین کیفیت، ارزشیابی و اعتبارسنجی یادگیری عادی و یادگیری الکترونیکی، به تجربههای بدست آمده در کشورمان ایرانو سطح بینالمللی اشاره شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.