تحلیل و شناسایی رابطه بین رویکردهای مدیریت عملکرد کارکنان با استراتژی هایرقابتی و رضایت مشتریان درشعب بانک تجارت شهر اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل و شناسایی رابطه بین رویکردهای مدیریت عملکرد کارکنان با استراتژی هایرقابتی و رضایت مشتریان درشعب بانک تجارت شهر اصفهان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل و شناسایی رابطه بین رویکردهای مدیریت عملکرد کارکنان با استراتژی هایرقابتی و رضایت مشتریان درشعب بانک تجارت شهر اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و شناسایی رابطه بین رویکردهای مدیریت عملکرد کارکنان با استراتژی هایرقابتی و رضایت مشتریان درشعب بانک تجارت شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل و شناسایی رابطه بین رویکردهای مدیریت عملکرد کارکنان با استراتژی هایرقابتی و رضایت مشتریان درشعب بانک تجارت شهر اصفهان :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
عملکرد مناسب و اثربخش کارکنان یکی از کلیدهای موفقیت سازمانهاست . عملکرد خوب به معنی بهره وری، کیفیت، سودآوری و مشتری مداری است . به همین دلیل است که سازمانهای موفق جهان تلاش زیادی می کنند تا عوامل موثر بر عملکرد و رفتار کارکنان را شناسایی و مدیریت کنند و به این توفیق دست پیدا نمایند که با فراهم کردن این عوامل، بر عملکرد کارکنانشان هم از نظر میزان و هم از نظر کیفیت بیفزایند . بدیهی است با چنین نگرشی، مدیریت عملکرد به عنوان ابزاری برای بهبود عملکرد و ارتقاء رفتار کارکنان، از اهمیت بسیاری در فرآیند مدیریت سازمانها برخوردار می گردد . درک صحیح از استراتژی رقابتی و عملکرد سازمانی میتواند شناختی دقیق برای تصمیمگیری مدیران ایجاد کند . هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه بین رویکردهای مدیریت عملکرد کارکنان با استراتژی های رقابتی سازمان و رضایت مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان است، و به توسعه دانش کاربردی در زمینه مدیریت استراتژیک می پردازد. روش تحقیق حاضر توصیفی پیمایشی – است و ابزار تحقیق پرسشنامه ی استاندارد با طیف پنج گزینه ای لیکرت است. نمونه ی آماری مشتمل بر ۲۵۰ نفر از مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان در سال ۱۳۹۵ بود که از طریق نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزارهای SPSS و AMOS انجام پذیرفت. نتایج آزمون مدلسازی معادلات ساختاری رابطه ی بین رویکرد کیفیت با استراتژی های تهاجمی و تحلیل گر را با رضایت مشتریان تایید کرد. اما رویکردهای رفتاری و نتیجه ای و خصیصه ای با حذف اثرمتغیر میانجی استراتژی با رضایت مشتری رابطه دارند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.