تحلیل عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در شعب منتخب بانک پارسیانشهر تهران توسط فرآیند تحلیل شبکه ای ANP


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در شعب منتخب بانک پارسیانشهر تهران توسط فرآیند تحلیل شبکه ای ANP دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در شعب منتخب بانک پارسیانشهر تهران توسط فرآیند تحلیل شبکه ای ANP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در شعب منتخب بانک پارسیانشهر تهران توسط فرآیند تحلیل شبکه ای ANP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در شعب منتخب بانک پارسیانشهر تهران توسط فرآیند تحلیل شبکه ای ANP :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری از موضوعات مهم در مدیریت سازمانهای بازرگانی در جهان امروز محسوب می شود و بررسی اثربخشی مدیریت ر ابط مشتری در افزایش درامد کاهش هزینه مشتری مداری از نکات قابل تامل برای دستیابی به برنامه ریزی دقیقتر در دنیای رقابتی محسوب می شود. هدف از این توقیق تولید عملکرد شعب منتخببانک پارسیان متاثر از اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری است. این توقیق از لحاظ چگونگی بدست آ وردن داده های مورد نیاز از نوع توقیقات توصیفی مطالبه موردی می باود. به طور کلی این توقیق در ۳ مرحله انجام شده در مرحله اول شناسایی مولفه های موثر بر اجرای CRM و شاخصهای ارزیابی آنها می باشد. در مرحله دوم با مراجعه به خبرگان نظرات انها در خصوص تبیین میزان اهمیت مولفه ها شاخص ها کا می شود. در مرحله سوم با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه ای ANP ارتباط داخلی بین مولفه ها شاخص ها نهایتا رتبه بندی آنها انجام می شود. با انجام این مراحل ، بطور کلی چهار بعد اصلی اجرایCRM بعنوان مولفه های اصلی اثربخشی مدیریت ارتباط با مشتری در بانک پارسیان در نظر گرفته ود مشتریان ، کارکنان ، فرآیندها، فناو ری. با انجام فرآیند تولید شبکه ای مشارکت مولفه ها در ارزیابی اثربخشی CRM در بانک پارسیان به ترتیب زنان اینچنین بوده فرآیندهامهمترین شاخص: مدیریت مشکلات. ۲. مولفه کارکنان مهمترین شاخص: آموزش کارکنان ۳. مولفه مشتری مهمترین شاخص رضایت مشتری ۴. مولفه فناوری مهمترین شاخص عوامل زیربنای سخت و نرم افزای نهایتا با وزنهای که از هر مولفه و شاخص توسط تحلیل ANP بدست آمد. اولویت بندی مولفه ها و شاخصهای موثر بر اجرای CRM بدست می آید. بعنوان یک نتیجه مم اینکه براساس وزن هر شاخص و هر مولفه توصیه هایی برای ارتقای وضعیت مدیریت روابط با مشتری به بانک ارایه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.