تاثیرات داده کاوی بر کشف تبلیغات تخصصی در ارایه خدمات و محصولات ارزشافزوده شرکت های مرتبط با شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرات داده کاوی بر کشف تبلیغات تخصصی در ارایه خدمات و محصولات ارزشافزوده شرکت های مرتبط با شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرات داده کاوی بر کشف تبلیغات تخصصی در ارایه خدمات و محصولات ارزشافزوده شرکت های مرتبط با شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرات داده کاوی بر کشف تبلیغات تخصصی در ارایه خدمات و محصولات ارزشافزوده شرکت های مرتبط با شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرات داده کاوی بر کشف تبلیغات تخصصی در ارایه خدمات و محصولات ارزشافزوده شرکت های مرتبط با شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در پژوهش حاضر محقق با در نظر گرفتن داده کاوی و تاثیرات آن بر امر تبلیغات، در نظر دارد تا با طرح موضوع پژوهش، معناداری رابطه میان کشف تبلیغات تخصصی جدید را با مفهوم داده کاوی اطلاعات، به اثبات رسانده و شدت این معنا داری را در شرکت های ارایه دهنده خدمات ارزش افزوده به شرکت ارتباطات سیار(همراه اول) نشاندهد. در این پژوهش از روش همبستگی دو متغیره استفاده شده است که با طرح پرسشنامه و اخذ و بررسی پاسخ ها این تحلیل امکان پذیر شد. در این پژوهش جهت اثبات روایی و پایایی پرسشنامه از نظر اساتید و روش آلفای کرونباخ استفاده شد. جهت بررسی این مقادیر و محاسبات از نرم افزار SPSS کمک گرفته شد و علاوه بر سنجشروایی و پایایی پس از تحلیل ها و ویرایش های لازم نتایج سنجش متغیر ها در پژوهش انجام گرفت. در پژوهش جاری متغیر مستقل میزان استفاده شرکت ها از داده کاوی در نظر گرفته شد و متغیر وابسته میزان کشف تبلیغات تخصصی مد نظر قرار داده شد. نتایج این پژوهش به صورت آشکار نشان دهنده معنادار بودن رابطه داده کاوی باکشف تبلیغات تخصصی بود و شدت این رابطه یک سویه تا حد بسیار قابل قبولی حاصل گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.