تاثیر ارزش ادراک شده سبز و کیفیت ادراک شده سبز بر وفاداری سبز با توجه به نقش رضایتسبز


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارزش ادراک شده سبز و کیفیت ادراک شده سبز بر وفاداری سبز با توجه به نقش رضایتسبز دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارزش ادراک شده سبز و کیفیت ادراک شده سبز بر وفاداری سبز با توجه به نقش رضایتسبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزش ادراک شده سبز و کیفیت ادراک شده سبز بر وفاداری سبز با توجه به نقش رضایتسبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارزش ادراک شده سبز و کیفیت ادراک شده سبز بر وفاداری سبز با توجه به نقش رضایتسبز :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه وفاداری مشتری به یک محصول یا برند خاص حایز اهمیت فراوانی است تا حدی که می تواند عملکرد شرکت را تحت تاثیر قرا ردهد. از سویی، افزایش نگرانی عمومی نسبت به سلامت و حفاظت از محیط زیست باعث شده که مشتریان در خریدهای خود مسایل زیست محیطی را مدنظر قرار دهند و درباره محصولاتی که خریداری می کنند، باز اندیشی نمایند. باتوجه به اهمیت موضوع، هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ارزش و کیفیت ادراک شده سبز و وفاداری سبز با واسطه رضایت سبز، در نظر گرفته شد پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربرد یو به لحاظ گردآوری اطلاعات توصیفی همبستگی است بدین منظور مطالعات کتابخانه ای انجام گرفت و ضمن مروری بر ادبیات تحقیق، مدلی مفهومی در قالب ۷ فرضیه ارایه شد جهت گردآوری داده ها پرسشنامه ای با ۴ سوال جمعیت شناختی و ۲۶ سوال استاندارد به روش نمونه گیری غیر احتمالی از نوع سهمیه ای میان دانشجویان موسسه موزش عالی کوشیار توزیع و تعداد ۳۲۲ پرسشنامه گردآوری شد. روایی پرسشنامه به روش محتوا و صوری و پایایی کل آن با بهره گیری از نرم افزار SPSS و با آلفای کرونباخ ۹۲/۲ درصد تایید شد. همچنین به منظور آزمون مدل از روش مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار Amos بهره گرفته شد. نتایج آزمون مدلهای نشان داد که شاخصهای برازش مدلهای اندازه گیری و مدل ساختاری کل از برازش مناسبی برخوردار است نتایج تحلیل مسیر نیز نشان داد که تاثیر مستقیم و غیر مستقیم با واسطه رضایت سبز کیفیت ادراک شده سبز بر وفاداری سبز معناداری است اماتاثیر مستقیم ارزش ادراک شده بر وفاداری سبز معنادار نشد در صورتی که تاثیر غیر مستقیم آن با واسطه رضایت سبز بر وفاداری سبز مثبت و معندار تخمین زده شد همچنین نتایج تحلیل مسیر نشان داد که تاثیر ارزش و کیفیت ادراک شده سبز بر رضایت سبز و همچنین تاثر رضایت سبز بر وفاداری سبز تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.