بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

این تحقیق با عنوان بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر صادرات توت فرنگی در استان کردستان انجام شده است. روش تحقیق استفاده شده در این پژوهش، روش توصیفی پیمایشی بوده است که در جامعه آماری تحقیق (شامل کلیه تولید کنندگان و صادرکنندگان توت فرنگی در استان کردستان که تعداد آنها ۱۴۳ نفر می باشند) نمونه گیری به روش تصادفی ساده و روش انتخاب حجم نمونه از جامعه تولید کنندگان و صادرکنندگان توت فرنگی در استان کردستان با استفاده از جدول مورگان برابر ۱۰۸ کارخانه و کارگاه در نظر گرفته شده است. برای اثبات پایایی پرسشنامه های تحقیق نیز از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است . بر این اساس ضریب آلفا برای سوالات مربوط به ابعاد بصری بسته بندی برابر ۰/۷۴۳ و برای سوالات مربوط به ابعاد اطلاعاتی بسته بندی برابر ۰/۷۴۳ می باشد. ضریب آلفا برای کل سوالات پرسشنامه نیز برابر ۰/۷۴۳ است. در نتیجه می توانیم بگوییم که پرسشنامه این پژوهش از پایایی بالا و قابل قبولی برخوردار است.جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات نیز از آمار توصیفی شامل جداول فراوانی و نمودارهای دایره ای و هستوگرام و آمار استنباطی شامل آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای سنجش میزان نرمال بودن توزیع جامعه (نیکویی برازش) و در نهایت با توجه به نرمال بودن یا – غیر نرمال بودن توزیع متغیرها از دو آزمون میانگین یک جامعه و دو جمله ای استفاده شده است.نتایج آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که کلیه فرضیات تحقیق پدیرفته شده اند. در انتهای تحقیق نیز با توجه به نتایج بدست آمده از آزمون فرضیات، محقق با توجه به شرایط حاکم بر فضای کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده توت فرنگی و مقتضیات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بازار، پیشنهاداتی در راستای اهداف تحقیق ارایه کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.