طرحی نوین برای کاهش درگ ماشین با استفاده از اگزوز (مطالعه موردی ماشین شاسی بلند شرکت اوپل برند کروسا هاچبک Vauxhall)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرحی نوین برای کاهش درگ ماشین با استفاده از اگزوز (مطالعه موردی ماشین شاسی بلند شرکت اوپل برند کروسا هاچبک Vauxhall) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرحی نوین برای کاهش درگ ماشین با استفاده از اگزوز (مطالعه موردی ماشین شاسی بلند شرکت اوپل برند کروسا هاچبک Vauxhall)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرحی نوین برای کاهش درگ ماشین با استفاده از اگزوز (مطالعه موردی ماشین شاسی بلند شرکت اوپل برند کروسا هاچبک Vauxhall)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرحی نوین برای کاهش درگ ماشین با استفاده از اگزوز (مطالعه موردی ماشین شاسی بلند شرکت اوپل برند کروسا هاچبک Vauxhall) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در عصر حاضر با توجه به بحران روزافزون آلودگی محیط زیست و افزایش چشمگیر قیمت سوخت های مصرفی، کاهش پسای خودرو با استفاده از روش های ابتکاری از اهمیت بالایی برخوردار است. در تحلیل ایرودینامیک خودرو به طورکلی از دو روش استفاده می شود. روش عددی که در تحلیل های مهندسی استفاده می شود شاید دارای خطای زیادی نسبت به روش آزمایشگاهی باشد اما به دلیل مشکل هزینه زیاد طرح های آزمایشگاهی امروزه روش عددی مورد اهمیت بسیار محققان واقع شده است.در این مقاله در ابتدا سعی شده است تا با استفاده از روش های عددی، جریان سیال بر روی بدنه خودروی تویوتا کروسا به صورت دوبعدی حل شود . سپس با استفاده از سه ایده در خروجی اگزوز ماشین در پی کاهش پسا و مقایسه طرح های مختلف هستیم. برای انجام این کار با استفاده از نرم افزار فلوینت، معادلات حاکم بر جریان سیال به همراه مدل K- استاندارد با استفاده از شرایط مرزی مناسب حل گردیده اند . بامطالعه نتایج حاصل از این تحقیق و مشاهده خطوط جریان و کاهش اندازه و تعداد گردابه های ایجادشده در پشت اتومبیل، در پی ارایه یک نوع جدید از هندسه اگزوز هستیم. بنابراین در این مقاله، سه ایده مختلف که در جهت بهبود ایرودینامیک یک خودرو به نظر می رسید، بررسی شده و با مدل سازی و تحلیل عددی جریان بر روی اتومبیل مورد آزمایش قرارگرفته است. نتایج مقاله حاکی از کاهش بیشینه ۱۳ درصد پسا در پشت اتومبیل، نسبت به حالت اگزوز ساده را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.