طراحی و تاثیر پارامترهای موثر بر سیکل تبرید گازی به منظور تهویه مطبوع کابین هواپیما
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی و تاثیر پارامترهای موثر بر سیکل تبرید گازی به منظور تهویه مطبوع کابین هواپیما دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی و تاثیر پارامترهای موثر بر سیکل تبرید گازی به منظور تهویه مطبوع کابین هواپیما کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تاثیر پارامترهای موثر بر سیکل تبرید گازی به منظور تهویه مطبوع کابین هواپیما،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی و تاثیر پارامترهای موثر بر سیکل تبرید گازی به منظور تهویه مطبوع کابین هواپیما :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
سیکل های تبرید گازی سیکل های تبرید با استفاده از هوا به عنوان سیال عامل می باشند. این سیکل ها در حقیقت معکوس سیکل استاندارد هوایی بوده و فرآیندها در آنها معکوس سیکل برایتون می باشند. سیکل های تبرید گازی در مقایسه با سیکل های تبرید تراکمی از ضریب عملکرد پایین تری برخوردار بوده اما با توجه به خواص هوا به عنوان سیال عامل، در صنایع هوافضا بسیار پرکاربرد می باشد. در مطالعه پیش رو، با استفاده از سیکل تبرید گازی، سیکلی برای تهویه مطبوع کابین هواپیما طراحی گردیده است. سیکل مورد مطالعه در دو حالت ایده آل و واقعی با استفاده از قوانین اول و دوم ترمودینامیک مدلسازی گردیه است. تاثیر پارامترهای مهم از جمله: ارتفاع از سطح دریا، سرعت هواپیما و دمای داخل کابین بر روی عملکرد سیکل مورد مطالعه قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که پارامترهای مهم مورد مطالعه، تاثیر بسزایی بر روی ضریب عملکرد سیکل مورد نظر داشته که دراستفاده کاربردی از این سیکل می توان از نتایج مورد نظر برای طراحی بهینه، استفاده نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.