تحلیل و شبیه سازی رفتار دینامیکی مدل یک چهارم و نصف خودرو با سیستم تعلیق ‎ غیرفعال


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و شبیه سازی رفتار دینامیکی مدل یک چهارم و نصف خودرو با سیستم تعلیق ‎ غیرفعال دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و شبیه سازی رفتار دینامیکی مدل یک چهارم و نصف خودرو با سیستم تعلیق ‎ غیرفعال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و شبیه سازی رفتار دینامیکی مدل یک چهارم و نصف خودرو با سیستم تعلیق ‎ غیرفعال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و شبیه سازی رفتار دینامیکی مدل یک چهارم و نصف خودرو با سیستم تعلیق ‎ غیرفعال :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه حمل و نقل به‎عنوان ستون اصلی جامعه به‎شمار می‎آید، ایمنی و راحتی سفر خودروها از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است و روز به روز توجه بیشتری به این مقوله می‎گردد. برای بهبود ایمنی و راحتی سفر در خودرو باید رفتار دینامیکی خودرو حین عبور از روی ناهمواری‎های جاده بررسی شود. بدین منظور باید خودرو را به‎صورت یک مدل ریاضی ‎مدل‎سازی کرده و پاسخ مدل ارتعاشی را نسبت به تحریکات ناشی از ناهمواری جاده محاسبه کرد. در این مقاله ابتدا دو خودرو با سیستم تعلیق غیرفعال با خصوصیات خطی، به‎صورت مدل‎های ریاضی یک‎چهارم خودرو با دو درجه آزادی و مدل نصف خودرو با چهار درجه آزادی شبیه‎سازی شده است. سپس پاسخ این مدل‎ها نسبت به ناهمواری‎های جاده که به‎صورت یک تابع پله با دامنه ۱۰۰ میلی‎متر مدل‎سازی شده، مورد مطالعه و مقایسه قرار گرفته است. در این مقاله برای آنالیز رفتار دینامیکی خودرو از روش‎های کدنویسی در نرم‎افزار متلب، مدل‎سازی در محیط سیمولینک نرم‎افزار متلب و روش المان محدود استفاده شده است. برای صحت‎سنجی نتایج به‎دست آمده با نتایج مقالاتی با مشخصات مشابه مقایسه شده است. برای بررسی دقت و کارایی مدل‎های ریاضی اشاره شده در فوق، نتایج این دو مدل با نتایج مدل کامل خودرویی با هفت درجه آزادی در مقاله دیگری مقایسه شده است. در نهایت تاثیر پارامترهای سیستم تعلیق بر حداکثر جابجایی و شتاب عمودی بدنه بررسی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.