تغییر ابعاد هندسی چرخ دنده هیپوییدی جهت بهبود قدرت و استحکام


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تغییر ابعاد هندسی چرخ دنده هیپوییدی جهت بهبود قدرت و استحکام دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تغییر ابعاد هندسی چرخ دنده هیپوییدی جهت بهبود قدرت و استحکام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تغییر ابعاد هندسی چرخ دنده هیپوییدی جهت بهبود قدرت و استحکام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تغییر ابعاد هندسی چرخ دنده هیپوییدی جهت بهبود قدرت و استحکام :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

مراحل ساخت یک جفت چرخ دنده هیپوییدی از قطعه خام تا جفت چرخدنده آماده به مجموعه کاملی از تمام علوم مهندسی احتیاج داشته باشد در این بخش از پژوهش سعی شده گوشه کوتاهی از این مراحل پیچیده و دقیق آورده شود برای طراحی یک چرخدنده هیپوییدی باید به جنس آن توجه داشت و همچنین به روش و دستگاه مورد نظر مثال (گلیسون) و استاندارد آن توجه نمود و همچنین انتخاب روانکاری که یکی از مهمترین بخش از طراحی و ساخت چرخدنده می باشد، باید توجه و آگاهی خاصی داشت . مصرف بسیار معمول این نوع از چرخدنده ها در اکسل خودرو های با دیفرانسیل عقب است.در این اکسل ها به دلیل استفاده از این نوع کرانویل و پینیون می توان توان بیشتری را منتقل نمود و همچنین به دلیل اختلاف موجود در محور کرانویل و پینیون می توان اکسل را کمی بالا تر نصب نمود تا از برخورد های احتمالی آن با موانع جلوگیری نمود.اهمیت و ضرورت تحقیق این است که با در نظر گرفتن تغییر ابعادی هندسی در کرانویل و پینیون می توان به افزایش سطح تماس بیشتری دست یافت در نتیجه به علت افزایش طول ریشه و ضخامت چرخدنده نفوذ کربونیزه عمیق تر می شود لذا انتظار افزایش در استحکام که منجر به افزایش طول عمر شود را می توان داشت و همچنین با افزایش نسبت چرخدنده ها در کرانویل و پینیون می توان قدرت بیشتر دیفرانسیل خودرو منجرب شود ،دست یافت ودر نتیجه افزایش رضایت مالکین خودرو را در سطح کلان پیش بینی نمود . هدف از این پروژه دستیابی به ۱)حداقل نمودن صدای زوزه دیفرانسیل ۲)طول عمر بیشتر در چرخدنده ها ۳)رضایتمندی بیشتر مالکان خودرو .فرضیه های تحقیق ۱) می توان بدون در نظر گرفتن تغییرات در چرخدنده ها تنها با تغییرات ابعادی هندسی به استحکام بیشتری برسیم. ۲)با فرضتغییردرابعاد هندسی قدرت افزایش پیدا می کند. ۳) تغییردرابعاد هندسی کرانویل و پینیون باعث قفل شدن نمی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.