مدل سازی بار و تخمین متغیر حالت در سیستم های قدرت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدل سازی بار و تخمین متغیر حالت در سیستم های قدرت دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدل سازی بار و تخمین متغیر حالت در سیستم های قدرت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل سازی بار و تخمین متغیر حالت در سیستم های قدرت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدل سازی بار و تخمین متغیر حالت در سیستم های قدرت :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
معرفی سیستم های اندازه گیری سرعت بالا، با نمونه گیریهای همزمانی، انقلابی در فرایند تخمین حالت به پا کرده است. این سیستم سبب توسعه تکنیک های دینامیکی تخمین حالت DSE شده، که قادر است سیستم های دینامیکی قدرت را در مرکز کنترل پیاده سازی کند. تکنیک های گوناگونی از پروژه های پیشین برای تخمین حالت دینامیکی در دسترس است که میتواند برای سیستم های قدرت اعمال شود. در این پایان نامه، فرایند تخمین حالت دینامیکی سیستم قدرت، بر اساس تکنیک های فیلتر کالمن، مورد بحث قرار میگیرد. متغیرهای حالت دینامیکی سیستم های قدرت چند ماشینی از قبیل سرعت روتور ژنراتور و زاویه روتور ژنراتور برآورد شده است. عملکرد محاسباتی الگوریتم های توسعه یافته فیلتر کالمن EKF و فیلتر کالمن بی رد UKF در روند برآورد بردار حالت دینامیکی سیستم های قدرت مقایسه میشوند. وضعیت متغیرهای حالت دینامیکی، سرعت روتور و زاویه روتور تحت شرایط مختلف گذرا مشاهده میشود. EKF و UKF تکنیک های کافی در برآورد عناصر بردار حالت دینامیکی در شرایط گذرا هستند. اگر چه EKF گسترده ترین روش در فرایند سیستم تخمین حالت دینامیکی سیستم محسوب میشود، اما خطی سازی و محاسبه ماتریس ژاکوبین سبب بروز اشکالاتی شده است. الگوریتم UKF که بر اساس تغییر شکل بی رد است، به عنوان روشی کارامدتر معرفی شده است. پیاده سازی UKF آسان وتخمین آن دقیق تر است.شبیه سازی سیستم قدرت با استقاده از سیمولینک متلب خواهد بود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.