بررسی و مدل سازی الگوریتم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و مدل سازی الگوریتم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و مدل سازی الگوریتم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و مدل سازی الگوریتم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و مدل سازی الگوریتم کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

کنترل مستقیم گشتاور یا DTC یکی از روش های کنترلی کارآمد برای کنترل مستقیم و جداگانه شار و گشتاور انواع موتور های الکتریکی بویژه موتورهای القایی می باشد. این روش مزایای زیادی مانند عدم نیاز به سنسور مکانیکی؛ تنظیم مستقیم و مستقل شار استاتور و گشتاور الکترومغناطیسی موتور؛ عدم نیاز به بلوک مدولاتور ولتاژ و عدم نیاز به کنترلرهای PID دارد. روش مشابه دیگری جهت کنترل ماشین القایی که به روش کنترل مستقیم خودی یا DSC معروف است تقریبا بطور همزمان با روش فوق الذکر ابداع گردید. این روش نیز تمام مزایای ذکر شده برای روش قبلی را داراست با این تفاوت که دارای فرکانس کلیدزنی پایین تری است و در کاربرهای با توان بالاتر مناسب است، اما از طرفی نمی تواند شار را به دقت روش اول کنترل نماید. در هر دوی این روش ها بدون استفاده از سنسور اندازه گیری سرعت، تخمین مقادیر شار و گشتاور به سادگی و تنها با استفاده از مقادیر ولتاژ و جریان استاتور انجام می پذیرد. این مزایا باعث شده که این روش ها به عنوان کارآمدترین روش های کنترل ماشین القایی در صنایع مختلف شناخته شوند. در این مقاله به مدل سازی، جزییات شبیه سازی و مقایسه این روش ها پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.