تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و رفتاری بر کمالگرایی منفی و خودکارآمدی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و رفتاری بر کمالگرایی منفی و خودکارآمدی دانش آموزان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و رفتاری بر کمالگرایی منفی و خودکارآمدی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و رفتاری بر کمالگرایی منفی و خودکارآمدی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر آموزش راهبردهای شناختی و رفتاری بر کمالگرایی منفی و خودکارآمدی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
زمینه و هدف: هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش راهبردهای شناختی رفتاری بر کمال گرایی منفی و خود کارآمدی دانش آموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهرستان سمنان بود.روش کار: این پژوهش از نوع شبه آزمایشی با گروه کنترل و آزمایش بود. از بین ۱۴۵۰۰ نفر دانش آموز، ۶۰ نفر به شیوه نمونه گیری تصادفی انتخاب و به طور تصادفی در دو گروه گواه ( ۳۰ نفر) و آزمایش( ۳۰ نفر) تقسیم شدند. متغیر مستقل آموزش راهبردهای شناختی و رفتاری بود که در ۹ جلسه به گروه آزمایش، آموزش داده شد. ابزار پژوهش پرسشنامه اطلاعات دموگرافیگ، مقیاس گمال گرایی تری-شورت و همکاران و مقیاس خودکارآمدی عمومی شرر بود. در تجزیه و تحلیل داده ها از آمار و جهت بررسی متغییر ها در سطح استنباطی از تحلیل کواریانس و آزمون تی استفاده شد. یافته ها با نرم افزار SPSS تحلیل گردید.یافته ها: آموزش راهبردهای شناختی و رفتاری بر کمالگرایی منفی و خودکارآمدی دانش آموزان موثر بود. (P < 0.001)نتیجه گیری: با استفاده از آموزش راهبردهای شناختی رفتاری سطح کمال گرایی منفی، کاهش و خودکارآمدی افزایش می یابد. این مطالعه نشان داد اصول آموزش راهبردهای شناختی رفتاری می تواند با موفقیت بر جمعیت غیر بالینی تاثیر بگذارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.