بررسی میزان توجه برنامه درسی دوره متوسطه به مولفه های آموزش شهروندی از دیدگاه معلمان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان توجه برنامه درسی دوره متوسطه به مولفه های آموزش شهروندی از دیدگاه معلمان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان توجه برنامه درسی دوره متوسطه به مولفه های آموزش شهروندی از دیدگاه معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان توجه برنامه درسی دوره متوسطه به مولفه های آموزش شهروندی از دیدگاه معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان توجه برنامه درسی دوره متوسطه به مولفه های آموزش شهروندی از دیدگاه معلمان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی میزان توجه برنامه درسی دوره متوسطه به مولفه های آموزش شهروندی از دیدگاه معلمان است. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی و هدف آن کاربردی بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان زن دوره متوسطه منطقه ۴ شهر تهران بوده است. حجم نمونه مطابق با جدول مورگان ۳۰۲ نفر برآورد گردید. برای انتخاب نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه محقق ساخته در مقیاس ۵ درجه ای لیکرت بوده است که روایی آن به تایید افراد خبره رسیده و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ ۰/۸۴ محاسبه شده است. برای تجزیه و تحیل داده ها از آزمون های K-S و t تک نمونه ای استفاده شده است. نتایج بدست آمده نشان داد که میزان توجه برنامه درسی دوره متوسطه به ۱- آموزش رفتار اجتماعی و سیاسی؛ ۲- آموزش رفتار قانون مندی و قانون گرایی؛ ۳- آموزش رفتار ملی – مذهبی؛ ۴- آموزش رفتار زیست محیطی و توسعه پایدار در حد متوسط رو به بالا است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.