بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر سودآوری شعب بانک ملت


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر سودآوری شعب بانک ملت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر سودآوری شعب بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر سودآوری شعب بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر سودآوری شعب بانک ملت :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف اصلی در این تحقیق، بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر سودآوری شعب بانک ملت در شمال تهران می باشد. تحقیق انجام شده از لحاظ هدف یک تحقیق کاربردی محسوب می شود. روش انجام این تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان شعب شمال شهر بانک ملت می باشد که تعداد آن ها بیش صد هزار نفر می باشد. قلمرو زمانی این پژوهش پاییز و زمستان سال ۹۵ می باشد. حجم نمونه با توجه به حجم جامعه آماری و با توجه به جدول کرجسی و مورگان، ۳۸۴ نفر می باشد. روش گردآوری اطلاعات در این تحقیق از نوع میدانی و با استفاده از پرسشنامه بوده، جهت گردآوری داده های ثانویه از مطالعات کتابخانه ای استفاده شده است. برای انجام تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج این پژوهش حاکی از آن است به جز عامل فرایندهای سازمانی مرتبط سایر عوامل مدیریت ارتباط با مشتری (کارمندان حوزه crm، مدیریت کلان بانکی و مشتریان و فاکتورهای وابسته به آن بر وفاداری مشتریان تاثیرگذار بوده و این مشتریان وفادار بر سودآوری بانک ملت تاثیرگذار می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.