ارتباط بین سبک های مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهر شیراز


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط بین سبک های مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهر شیراز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط بین سبک های مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط بین سبک های مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط بین سبک های مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهر شیراز :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق ارتباط بین سبک های مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه شهر شیراز می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی _ تحلیلی میباشد که به صورت میدانی انجام شده است. جامعه آماری مورد مطالعه کلیه دانش اموزان متوسطه شهر شیراز در سال ۹۵ بودند، که متاسفانه آمار جامع در مورد تعداد تعداد دانش آموزان در اختیار نبود. بر این اساس فرمول تعیین حجم نمونه کوکران در مواقعی که تعداد جامعه اماری مشخص نمی باشد می بایست ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شود در نهایت پس از جدا سازی پرسش نامه های مخدوسه ۳۶۹ پرسش نامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای دست یابی به اهداف تحقیق از پرسش نامه اطلاعات فردی به منظور شناخت ویژگی های جمعیت شناختی،پرسش نامه سبک های مدیریت کلاس والف (۱۹۸۰) که در ۴ خرده مقیاس مدیریت آموزش، مدیریت افراد، مدیریت رفتار و رویکرد مدیریت بود. این پرسش نامه بر اساس مقیاس ۵ ارزشی لیکرت طراحی شد. و همچنین برای سنجش پیشرفت تحصیلی دانش هموزان از پرسش نامه ۶۰ سوالی آقای ساعتچی( ۱۳۸۷)،که سوالات این پرسش نامه براساس بلی و خبر بود استفاده شد. روایی هر دو پرسشنامه به تایید ۱۵ نفر از متخصصین رسید و پایایی آنها در یک مطالعه مقدماتی با ۳۰ نفر آزمودنی مورد بررسی قرار گرفت و پایایی آنها به ترتیب ۹۱ / ۰ و ۸۶ / ۰ محاسبه شد . برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش آمار توصیفی وآمار استنباطی استفاده گردید. از آزمون کولموگروف اسمیرنوف، آزمون همبستگی پیرسون جهت بررسی فرضیه های تحقیق استفاده گردید. محاسبات آماری تحقیق حاضر با استفاده از نرم افزار SPSS انجام گرفت. نتایج نشان داد بین تمام خرده مقیاس های مدیریت کلاس با نقش پیشرفت تحصیلی ارتباط معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.