مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات رسانه ای

تعداد صفحات :۱۳

هدف کلی از این پژوهش بررسی مدیریت امنیت مجازی خدمات بانکی اینترنتی و تاثیر آن بر جذب مشتریان بانک تجارت می باشد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان بانک تجارت در شهر تهران در سال ۱۳۹۴ تشکیل می دهند. جهت برآورد با استفاده از فرمول کوکران، ۱۴۳ نفرمشتریانبه صورت تصادفی انتخاب و پرسشنامه ها بر روی آنان اجرا شد.در این پژوهش از روش تحقیق توصیفی پیمایشی استفاده شده است و ابزار اندازه گیری این پژوهش را، پرسشنامه محقق ساخته ۳۵ سوالی که بر اساس نظریات مربوطه تنظیم شده تشکیل می دهد. اعتبار پرسشنامه بر پایه روش آلفای کرونباخ برای تمامی مواد پرسشنامه (۳۰ سوال) پرسشنامه امنیت مجازی بانکداری ۰.۹۳۳ و (۵ سوال) جذب مشتریان ۰.۷۴۱ به دست آمد. که این میزان بیانگر هماهنگی درونی پرسشنامه در حد مطلوب است. همچنین در برآورد روایی پرسشنامه ها مشخص گردید که تمامی سوال ها و مولفه ها، همبستگی معناداری با کل پرسشنامه دارند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از جدول فراوانی، همبستگی پیرسون و رگرسیونتحت نرم افزار Spss استفاده گردید.یافته های پژوهش نشان داد که، همبستگی مثبت و معناداری بین کنترل امنیت عملیات و ارتباطات، کنترل دسترسی به اطلاعات و کنترل دست یابی به اطلاعات و جذب مشتریان بانک تجارت وجود دارد.

کلید واژه: امنیت مجازی، کنترل امنیت عملیات و ارتباطات، کنترل دسترسی به اطلاعات، کنترل دستیابی به اطلاعات، جذب مشتریان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.