مقاله بررسی آزمایشگاهی ضریب دبی بازشدگی سیستم پر و تخلیه در آب بندهای کشتیرانی با بار کم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی آزمایشگاهی ضریب دبی بازشدگی سیستم پر و تخلیه در آب بندهای کشتیرانی با بار کم دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی آزمایشگاهی ضریب دبی بازشدگی سیستم پر و تخلیه در آب بندهای کشتیرانی با بار کم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آزمایشگاهی ضریب دبی بازشدگی سیستم پر و تخلیه در آب بندهای کشتیرانی با بار کم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی آزمایشگاهی ضریب دبی بازشدگی سیستم پر و تخلیه در آب بندهای کشتیرانی با بار کم :
تعداد صفحات:۷
چکیده:
در آب بند کشتیرانی با بار کم (h 5m) عمل پر و تخلیه از طرق بازشدگی هایی که در دروازه اصلی آب بند تعبیه می شود و صورت می گیرد. این بازشدگی می تواند در فرموهای مختلف ساخته شود و لی توع مستطیلی بخاطر سهولت در طراحی دریچه های کنترل جریان معمول تر می باشد از نظر هیدرولیکی این بازشدگی شبیه روزنه عمل می کند و پارامترهای متعددی نظیر نیروی ثقل ، لزوجت، کشش سطحی، درجه حرارت و اثر مقیاس روی ضریب روزانه تاثیر می گذارد. مطالعات زیادی برای تعیین ضریب دبی روزنه ها انجام شده ولی چون روزنه های استفاده شده در سیستم آب بند بهمنشیر هر واحد آن مرکب از دو روزنه پشت سر هم و به صورت زوجی عمل می کند و پارامترهای آن نظیر ابعاد، رقوم آستانه، شرایط غرق شدگی و تاثیر نیروی لزجت برای روزنه های این واحد زوجی متفاوت است و اینکه ضرایب اعلام شده توسط مراجع متوسط است و شرایط و دامنه کاربرد آنها معلوم نمی باشد. ضرورت داشتن ضریب این قسمت از روزنه ها که بیشتر در آب بندهای کشتیرانی بصورت واحدهای مجاور و موازی و با تاثیر هیدرولیکی متقابل روی الگوی جریان واحدهای مجاور کار می کنند تعیین شود که این تحقیقات در شرایط آزمایشگاهی انجام شده و نتایجی بصورت تابعی از h ارائه گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.