ارزیابی درونی گروه های پرستاری دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی درونی گروه های پرستاری دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی درونی گروه های پرستاری دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی درونی گروه های پرستاری دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی درونی گروه های پرستاری دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه

تعداد صفحات :۱۲

پیش زمینه و هدف: با توجه به نقش دانشگاه ها در تربیت نسل، بررسی دستیابی به اهداف و کیفیت آموزش لازم و ضروری است و ارزشیابی درونی ازجمله پذیرفته شده ترین روش ها برای این منظور است. هدف پژوهش حاضر بررسی مقایسه ای ارزیابی درونی گروه های پرستاری دانشگاه های آزاد اسلامی استان بود.مواد و روش کار: پژوهش حاضر یک مطالعه توصیفی کاربردی است، که جامعه آماری آن شامل دانشجویان، دانش آموختگان و اعضای هیات علمی رشته های پرستاری دانشگاه های آزاد اسلامی سطح استان آذربایجان غربی در سال ۱۳۹۳ می باشد. حجم نمونه در گروه دانشجویان ۷۰ نفر از هر دانشگاه، در گروه فارغ التحصیلان ۴۰ نفر از هر دانشگاه و در گروه اعضای هیات علمی سرشماری بوده است. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه های روا و پایای مخصوص مدیران گروه، اعضای هیات علمی، دانشجویان و دانش آموختگان و تعدادی چک لیست استفاده شد. پایای پرسشنامه ها به روش آلفا کرونباخ و روایی آن با نظر اعضا هیات علمی تامین شد. تجزیه و تحلیل داده ها به کمک نرم افزار SPSS.21 با استفاده از آماره های توصیفی و استنباطی انجام گردید.یافته ها: تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد از بین عوامل موردبررسی کم ترین میزان رضایت در بین عوامل دروندادی نظیر تجهیزات و بیشترین میزان رضایت در بین عوامل برون دادی مانند کیفیت عناصر موثر بر برنامه های آموزشی وجود دارد.نتیجه گیری: نتایج این پژوهش نشان می دهد که واحدهای مورد ارزیابی در سطح «نسبتا مطلوب» یا «مطلوب» قرار دارند. اما واقعیت با توجه به نتایج ارزیابی های بیرونی هم در جنبه قیاس بین واحدها و هم در نمره ارزیابی هر واحد ممکن است قدری متفاوت باشد. ازاین روی به نظر می رسد نتایج ارزیابی های درونی بدون ارزیابی بیرونی ممکن است اغواکننده باشد.

کلید واژه: ارزیابی کیفی، پرستاری، دانشگاه آزاد اسلامی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.