چارچوبی برای طراحی فضای باز در مراکز آموزشی کودکان بر اساس *(Seven Cs) با تاکید بر ارتقای یادگیری


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چارچوبی برای طراحی فضای باز در مراکز آموزشی کودکان بر اساس *(Seven Cs) با تاکید بر ارتقای یادگیری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چارچوبی برای طراحی فضای باز در مراکز آموزشی کودکان بر اساس *(Seven Cs) با تاکید بر ارتقای یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چارچوبی برای طراحی فضای باز در مراکز آموزشی کودکان بر اساس *(Seven Cs) با تاکید بر ارتقای یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چارچوبی برای طراحی فضای باز در مراکز آموزشی کودکان بر اساس *(Seven Cs) با تاکید بر ارتقای یادگیری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری آموزش (فناوری و آموزش)

تعداد صفحات :۱۸

هدف اصلی پژوهش حاضر، ارائه ی راه کاری برای طراحی فضای باز در محیط های آموزشی کودکان با تاکید بر ارتقای یادگیری بوده است. راه کاری که برخلاف سایر تحقیقات تنها به یک عامل نپرداخته و متشکل از مجموعه ای از مهم ترین عوامل کاربردی برای طراحان در این زمینه می باشد. ابتدا با شناخت مولفه های موثر بر فضای باز مختص کودکان و ارتباط آن با یادگیری بستری برای مطالعه فراهم شد. بر همین اساس با معرفی نظریه (Seven Cs) که شامل *(C7: challenge ،C6: clarity ،C5: chance ، C4: change،C3: connectivity ، C2: context، C1: character) می شود، به عنوان راه کاری مناسب و تحلیل نقش آن در رشد فکری کودکان از منظر محیطی پرداخته شده است. نظریه ای که حاصل تلاشی چندین ساله به روش میدانی و تجربی بوده است و بیان می دارد که با استفاده از این شیوه می توان محیطی مطلوب و متناسب با اهداف آموزشی، یعنی افزایش سطح کیفی یادگیری و بازدهی موثر برای کودکان فراهم کرد. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع تحلیل محتوای جهت دار است که در پی توسعه و بسط یک نظریه برای بهره وری بیشتر از آن گام برمی دارد. ابتدا منابع و اسناد کتابخانه ای مرتبط مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و پس ازآن عوامل موثر محیطی بر کودکان استخراج شد. سپس این عوامل با نظریه مذکور سنجیده شد و مشخص گردید که این دو در راستای یکدیگر حرکت می کنند. درنهایت چارچوب و اصولی برای طراحی فضاهای باز آموزشی ارائه شده است که با توجه به نیازهای متفاوت کودکان، می تواند راهنمای مناسبی برای طراحان باشد. چارچوبی که افزایش رضایت کودکان و بهره وری بیشتر از مفاهیم آموزشی و یادگیری هدفمند را به همراه دارد.

کلید واژه: فضای باز، کودکان، طراحی، یادگیری، (Seven Cs)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.