شناسایی و رتبه بندی چالش های یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی چالش های یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی چالش های یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی چالش های یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی چالش های یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فناوری آموزش (فناوری و آموزش)

تعداد صفحات :۲۶

آموزش مجازی یکی از مهم ترین مولفه های آموزش مستمر است و به اعتقاد سازمان ها نقش و مزایای قابل ملاحظه ای در آموزش و بهسازی منابع انسانی دارد. اما باید خاطرنشان کرد که، تحقق این مزایا و استفاده بهینه از ظرفیت های آموزش مجازی مستلزم شناسایی و رفع موانع پیش روی آن است. ازاین رو، پژوهش حاضر با هدف شناسایی و رتبه بندی چالش های یادگیرندگان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی دانشگاه شهید بهشتی و به شیوه توصیفی- پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش کلیه کارکنان دانشگاه شهید بهشتی (۱۶۶ نفر) بود که حداقل در یک دوره آموزش به صورت مجازی شرکت کرده بودند و تعداد ۱۱۵ نفر از آنان به عنوان نمونه، بر اساس نمونه گیری تصادفی خوشه ای و با استفاده از جدول کرجسی- مورگان انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامه ای محقق ساخته بود که گویه های آن بر اساس مرور پیشینه پژوهش و مراجعه به مقالات و پایان نامه های مرتبط و مشابه طراحی و تدوین شد. روایی پرسشنامه مذکور توسط ۵ نفر از صاحب نظران آموزش مجازی و منابع انسانی؛ و پایایی آن با محاسبه آلفای کرونباخ ۰.۹۵ تایید شد. داده های حاصل با استفاده از شاخص های آمار توصیفی (میانگین، انحراف معیار) و آمار استنباطی (t تک نمونه ای و آزمون رتبه بندی فریدمن) تجزیه وتحلیل شدند. نتایج نشان دادند که مهم ترین چالش های به کارگیری آموزش مجازی در آموزش و بهسازی منابع انسانی به ترتیب مربوط به چالش های آموزشی با میانگین رتبه ای (۲.۹۹)، و زیرساختی – فنی با میانگین رتبه ای (۲.۷۴) است. نتایج تحقیق همچنین نشان داد که، چالش های فرهنگی-اجتماعی و اخلاقی برای به کارگیری آموزش مجازی در آموزش و بهسازی منابع انسانی، از کمترین میزان اهمیت برخوردار هستند. کاربردهای یافته های این تحقیق برای ارتقای استفاده از آموزش مجازی در راستای بهبود آموزش و توسعه منابع انسانی نیز مورد بحث قرار گرفته است.

کلید واژه: آموزش مجازی، چالش های آموزش مجازی، آموزش و بهسازی منابع انسانی، یادگیرندگان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.