طراحی مدل سیستم تغذیه کننده موثر متروی تهران-کرج


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی مدل سیستم تغذیه کننده موثر متروی تهران-کرج دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل سیستم تغذیه کننده موثر متروی تهران-کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل سیستم تغذیه کننده موثر متروی تهران-کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل سیستم تغذیه کننده موثر متروی تهران-کرج :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه حمل و نقل

تعداد صفحات :۲۱

با گذر جمعیت شهرها از مرز یک میلیون نفر، احداث مترو یا قطار سبک شهری جهت رفع مشکل تقاضای سفر امری اجتناب ناپذیر می باشد. بالا بردن جذب مسافر توسط این سیستم ها نیاز به تغذیه کننده های مناسب و موثر دارد. از آنجایی که هزینه های بسیار کلانی صرف ساخت و راه اندازی آنها می گردد، لازم است که پس از احداث مترو و یا هر سیستم حمل و نقل انبوه دیگر، مطالعات جذب سفر و به خصوص کارآیی تغذیه کننده آنها به طور جدی مورد مطالعه قرار گیرد تا مشکلات احتمالی آنها رفع گشته تا اکثر ظرفیت بالقوه آنها مورد استفاده قرار گیرد. تغذیه کننده های معمول در بیشتر کشورها شامل سیستم های موجود حمل و نقل عمومی (اتوبوس، مینی بوس، تاکسی و…) می باشند. سهم جذب سفر مترو تهران- کرج و در حال حاضر ۱،۴۰۰،۰۰۰ سفر است که تنها ۰۰۰، ۲۱۸ سفر جذب مترو می گردد که کمبود و عدم کارآیی سیستم تغذیه کننده ها دلیل اصلی این مشکل می باشد. در این تحقیق مشخص شد که سیستم های تغذیه کننده حمل و نقل موجود کارآیی لازم را ندارند. لذا، جهت سهولت دسترسی به پایانه متروی تهران- کرج و افزایش بازدهی آن ارایه شد و نیز پیشنهاد به منظور توسعه مسیر تغذیه کنند ها ارایه گردید. جهت رسیدن به این هدف شهر به نواحی مختلف همگن تقسیم گردید و سپس با توجه به آمار به دست آمده از سالنامه آماری شهرداری کرج، سال ۱۳۸۹ و با استفاده از نرم افزار GNE میزان تقاضا در هر کریدور برآورد گردید. سپس با استفاده از نرم افزار QRS یک مدل سازی انجام گرفت. بر اساس مدل به دست آمده خطوط ضخامت هر کریدور ترسیم گردید و با توجه به حجم به دست آمده از مسیرهایی که دارای بیش از ۰۰۰، ۱۰ سفر در ساعت در هر جهت هستند مسیر هایی جهت استقرار سیستم ریلی پیشنهاد شد.

کلید واژه: احداث مترو، تقاضای سفر، جذب سفر، تغذیه کننده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.