شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت مبلمان چوبی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و دیمتیل فازی در استان های البرز و گیلان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت مبلمان چوبی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و دیمتیل فازی در استان های البرز و گیلان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت مبلمان چوبی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و دیمتیل فازی در استان های البرز و گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت مبلمان چوبی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و دیمتیل فازی در استان های البرز و گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت مبلمان چوبی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و دیمتیل فازی در استان های البرز و گیلان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم و فناوری چوب و جنگل (علوم کشاورزی و منابع طبیعی)

تعداد صفحات :۲۹

سابقه و هدف: در دنیای پررقابت کنونی، یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی برای شرکت های تولیدی، رویکرد مشتری مداری می باشد، به نحوی که سبب ایجاد ارزش برای آن ها شده و منجر به شکل گیری مشتریان وفادار گردد. مساله وفاداری مشتریان یک مساله تصمیم گیری چند معیاره است که تحت تاثیر عوامل گوناگونی می باشد.مواد و روش ها: در این پژوهش، شاخص های اساسی و اثربخش وفاداری مشتریان، در صنعت مبلمان چوبی با بررسی ادبیات مربوطه و نظرات متخصصین شناسایی و سپس با استفاده از یک روش ترکیبی فرایند تحلیل شبکه ای و دیمتیل فازی، الگویی نظام مند برای رتبه بندی در استان های البرز و گیلان، ارائه شد. در این تحقیق از دو پرسشنامه مربوط به فرایند تحلیل شبکه ای و دیمتیل فازی استفاده شده است. پرسشنامه تحلیل شبکه استفاده شده در این تحقیق، مشتمل بر ۵ جدول مقایسه زوجی بوده و پرسشنامه دیمتل مشتمل بر ۴ جدول مقایسه زوجی است که بیانگر تاثیر فاکتورهای اصلی موثر بر وفاداری مشتریان بر روی یکدیگر است.یافته ها: نتایج نشان می دهد که در بین شاخص های اصلی مساله رضایت مشتری (۰.۰۲۵)، کیفیت درک شده از عناصر تعاملی خدمت (۰.۰۲۰)، و تصویر درک شده از شرکت مورد نظر (۰.۰۱۶) از دیدگاه مصاحبه شوندگان به ترتیب دارای اهمیت بیشتری می باشند. در مورد زیرشاخص های رضایت مشتری، مهمترین زیرشاخص از دیدگاه افراد، قیمت محصول (۰.۰۲۵) ذکر شده است. پس از این زیرشاخص تنوع محصولات در رده دوم قرار دارد (۰.۰۰۶). رده سوم برای زیرشاخص رضایت مشتری که متعلق به کیفیت محصولات است (۰.۰۰۳). خوشنامی شرکت مورد نظر (۰.۰۳۸)، اعتبار و خوشنامی نام تجاری (۰.۰۲۷)، و تبلیغات و اقدامات ترویجی و تشویقی (۰.۰۱۹) به ترتیب مهم ترین زیرشاخص های تصویر درک شده از شرکت مورد نظر هستند. مهم ترین زیرشاخص در بین زیرشاخص های کیفیت درک شده از عناصر تعاملی خدمت از نظر افراد پاسخ دهنده در دسترس بودن محصول (۰.۰۲۷) و تعویض محصول نامرغوب (۰.۰۱۸) بوده است. پیگیری شکایات مشتریان (۰.۰۱۰) و برخورد مناسب فروشندگان مورد نظر (۰.۰۰۵) در رده های بعدی اهمیت قرار دارند.نتیجه گیری: نتایج حاصل از این تحقیق، می تواند به شرکت های تولید کننده این محصولات کمک نماید تا به منظور افزایش وفاداری مشتریان، عوامل تاثیرگزار با درجه اهمیت بیشتر از قبیل رضایت مصرف کننده را بیشتر مورد توجه قرار دهند، بدین معنی که کیفیت رابطه با مصرف کننده بهبود بخشند و راهبردهای مناسبی را اتخاذ نمایند. از این رو، پیشنهاد می شود تا سازمان ها و شرکت های حاضر در زنجیره تامین این صنعت، برای حفظ و پایدار خود در محیط رقابتی، به نتایج این پژوهش، توجه ویژه داشته باشند. همچنین پژوهشگران در مطالعات آینده نیز می توانند عوامل موثر بر وفادارسازی مشتریان در سایر ارکان زنجیره تامین، از جمله توزیع کنندگان، فروشندگان، مصرف کنندگان نهایی و مانند آن را بررسی کنند.

کلید واژه: رتبه بندی، وفاداری مشتریان، فرایند تحلیل شبکه ای، دیمتیل فازی، مبلمان چوبی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.