تاثیر مداخله آموزشی در ارتقاء رفتارهای پیشگیری کننده از سالک بر اساس مدل بزنف در دانش آموزان استان قم


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر مداخله آموزشی در ارتقاء رفتارهای پیشگیری کننده از سالک بر اساس مدل بزنف در دانش آموزان استان قم دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر مداخله آموزشی در ارتقاء رفتارهای پیشگیری کننده از سالک بر اساس مدل بزنف در دانش آموزان استان قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر مداخله آموزشی در ارتقاء رفتارهای پیشگیری کننده از سالک بر اساس مدل بزنف در دانش آموزان استان قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر مداخله آموزشی در ارتقاء رفتارهای پیشگیری کننده از سالک بر اساس مدل بزنف در دانش آموزان استان قم :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : سلامت و بهداشت اردبیل

تعداد صفحات :۱۶

زمینه و هدف: لیشمانیوز جلدی یک معضل بهداشت عمومی در بسیاری از مناطق گرمسیری کشور به شمار می رود که به دلیل ایجاد ضایعات بر روی بدن بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است. این مطالعه با هدف تعیین تاثیر آموزش مبتنی بر مدل بزنف در مورد کنترل لیشمانیوز جلدی در دانش آموزان بخش مرکزی واقع در استان قم طی سال ۱۳۹۳ صورت گرفت.روش کار: این مطالعه نیمه تجربی شاهد دار بر روی ۱۹۲ نفر از دانش آموزان دوره راهنمایی ساکن مناطق آندمیک سالک در استان قم بر اساس مدل بزنف انجام گرفت. اطلاعات مورد نیاز توسط پرسشنامه محقق ساخته که روایی و پایایی آن تائید شد، در دو نوبت قبل و ۲ ماه بعد از مداخله آموزشی جمع آوری و توسط نرم افزار SPSS با آزمون های کای دو و تی و با استفاده از مدل های تعمیم یافته خطی (GLM) با بکارگیری تحلیل اندازه های تکراری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: نمرات سازه های آگاهی، نگرش، عوامل قادر کننده، قصد رفتاری و رفتار سالم در گروه مورد، بعد از مداخله، تفاوت معنیداری را نسبت به گروه شاهد نشان داد (p<0.001) میانگین نمرات در سازه نرم های انتزاعی بعد از آموزش افزایش یافت، اما به لحاظ آماری معنی دار نبود (p<0.05 سطح معنی دار در نظر گرفته شد).نتیجه گیری: اقدامات آموزشی قبل، حین و بعد از اجرای در مورد روش های کنترل ناقل میتواند تاثیر بسزایی در موفقیت برنامه های پیشگیری و کنترل سالک داشته باشد و در این راستا استفاده از مدل بزنف توانست در اتخاذ رفتارهای پیشگیرانه در کنترل سالک موثر باشد.

کلید واژه: آموزش، مدل بزنف، دانش آموزان، لیشمانیوز جلدی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.