بررسی شاخص هرش (H-index) در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال ۱۳۹۴
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی شاخص هرش (H-index) در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال ۱۳۹۴ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی شاخص هرش (H-index) در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال ۱۳۹۴ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شاخص هرش (H-index) در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال ۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی شاخص هرش (H-index) در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال ۱۳۹۴ :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
تعداد صفحات :۱۳
زمینه و هدف: تعدادی شاخص برای علم سنجی وجود دارد که از جمله آن ها شمارش تعداد مقالات و تعداد ارجاعات به این مقالات است. شاخص هرش (H-index) به طور گسترده ای برای علم سنجی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا دارای بخش کمی و کیفی برای علم سنجی می باشد. در این مطالعه، برونداد علمی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر اساس شاخص هرش (H-index) ارزیابی شده است.مواد و روش ها: در این مطالعه مقطعی، تعداد مقالات و تعداد ارجاعات به این مقالات در ۱۶۰ نفر عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بررسی شده است. تعداد مقالات و تعداد استناد به این مقالات از طریق پایگاه های استنادی آی اس آی (Web Of Science) و اسکوپوس (Scopus) جمع آوری شد. داده ها توسط آزمون آنالیز واریانس یک طرفه و سپس آزمون مقایسات زوجی توکی (one way ANOVA) و t-test تجزیه و تحلیل شدند.یافته ها: میانگین شاخص H در این دانشگاه بر اساس پایگاه استنادی Scopus برابر با ۱.۲۷±۲.۵۹ و بر اساس پایگاه استنادی Web Of Science برابر با ۰.۹۰±۲.۱۰ می باشد. این شاخص برای افرادی که در دانشکده پزشکی مشغول هستند نسبت به سایر دانشکده ها بیشتر است (P<0.001). علاوه بر آن، یک ارتباط مثبت بین افزایش رتبه علمی و سابقه کار، با شاخص هرش وجود داشت.نتیجه گیری: شاخص هرش برای اعضای هیات علمی این دانشگاه پایین تر از استاندارد بین المللی است. علاوه بر آن، در دانشکده های پرستاری و مامایی و دندانپزشکی شاخص مزبور نسبت به دانشکده پزشکی کمتر است که توصیه می شود با برگزاری کلاس های آموزشی مقاله نویسی و روش تحقیق و همچنین همکاری اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی با اعضای هیات علمی این دانشکده ها، به ارتقای شاخص H این گروه کمک شود.
کلید واژه:
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.