مطالعه تطبیقی بازنمایی زن در پیام های بازرگانی شبکه سه و Gem Tv
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مطالعه تطبیقی بازنمایی زن در پیام های بازرگانی شبکه سه و Gem Tv دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مطالعه تطبیقی بازنمایی زن در پیام های بازرگانی شبکه سه و Gem Tv کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی بازنمایی زن در پیام های بازرگانی شبکه سه و Gem Tv،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مطالعه تطبیقی بازنمایی زن در پیام های بازرگانی شبکه سه و Gem Tv :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات جامعه شناسی
تعداد صفحات :۱۸
تحقیق حاضر به مطالعه تطبیقی بازنمایی زن در دو شبکه، سه سیما و Gem Tv می پردازد. برای رسیدن به این مقصود، از نظریه های بازنمایی ساختاری، فمینیستی لیبرال، الگوی تحلیلی گافمن و کلیشه های جنسیتی میشل بر مبنای روش تحلیل محتوا و پرسشنامه معکوس استفاده شده است. جامعه آماری مورد نظر در این تحقیق ۱۴۰ آگهی بازرگانی پخش شده از شبکه های سه سیما و Gem Tv (باحضور مستقیم و غیرمستقیم زن) در ساعات ۱۸ تا ۲۳ طی ماه های بهمن و اسفند ۱۳۹۲ و فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر ۱۳۹۳ است. آمارهای به دست آمده در نهایت نشان می دهد، شبکه سه، ضمن نشان دادن نقش های کلیشه ای زنان، درصدد ایجاد تغییرات در بازنمایی آنان بوده و شبکه Gem Tv، در تلاش برای نشان دادن زنان به دور از نقش های کلیشه ای است. در هر دو شبکه، از زنان تنها به عنوان عاملی برای جذب مخاطب استفاده نشده است.
کلید واژه: زن، تبلیغات بازرگانی، با زنمایی، شبکه سه سیما،.Gem Tv
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.