یادداشت فنی: اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور، کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 یادداشت فنی: اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور، کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد یادداشت فنی: اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور، کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یادداشت فنی: اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور، کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن یادداشت فنی: اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور، کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات منابع آب ایران

تعداد صفحات :۹

کسب رضایت مشتری درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکتهاست. احساس رضایتمندی، موجب افزایش آستانه تحمل برای پرداخت بهای بیشتر در قبال محصول مورد نیاز خواهد شد. استفاده از روش های نوین قرائت شامل روش قرائت از راه دور و روش کارتی در بسیاری از کشورهای پیشرفته توانسته است به افزایش رضایت مشترکین منتهی شود. لذا این پژوهش به بررسی رابطه بین استفاده از روش های نوین قرائت با رضایتمندی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قم می پردازد. داده ها در این تحقیق به صورت استنباطی و با استفاده از شاخص های آماری توصیفی و استنباطی از روش های موجود در آمار استنباطی نظیر مقایسه میانگین دو جامعه وابسته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه و مصاحبه ساختار یافته می باشد. روش نمونه گیری در این تحقیق، تصادفی ساده است. نتایج نشان می دهد که بیشترین رضایتمندی مربوط به روش قرائت از راه دور می باشد و روش حضوری و کارتی در رده های بعدی قرار می گیرند.

کلید واژه: رضایتمندی مشترکین، روش های قرائت کنتور، قرائت از راه دور، کنتور پیش پرداختی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.