ارزیابی عملکرد رنگ های خط کشی دوجزئی در روسازی های مختلف با استفاده از دستگاه Pull-off


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی عملکرد رنگ های خط کشی دوجزئی در روسازی های مختلف با استفاده از دستگاه Pull-off دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی عملکرد رنگ های خط کشی دوجزئی در روسازی های مختلف با استفاده از دستگاه Pull-off  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد رنگ های خط کشی دوجزئی در روسازی های مختلف با استفاده از دستگاه Pull-off،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی عملکرد رنگ های خط کشی دوجزئی در روسازی های مختلف با استفاده از دستگاه Pull-off :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی زیرساخت های حمل و نقل

تعداد صفحات :۲۲

عملکرد رنگ های خط کشی یکی از پارامترهای مهم در ارزیابی آنها می باشد. عملکرد رنگ های خط کشی به عوامل متعددی وابسته می باشد که از مهمترین آنها می توان به نوع روسازی، نوع آماده سازی و نوع رنگ مصرفی اشاره نمود. در این پژوهش، عملکرد یکی از رنگ های دوجزئی پرمصرف در معابر شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است. برای این کار، از دستگاه تست چسبندگی استفاده شده است. در این پژوهش، اهدافی چون: بهترین زمان اجرای رنگ خط کشی دوجزئی روی آسفالت تازه اجرا شده، نقش جنس مصالح آسفالت در اندرکنش رنگ با سطح روسازی، اصلاح پرایمر مورد استفاده در سطح آسفالت و بررسی نقش پرایمر در اندرکنش رنگ خط کشی دوجزئی با سطوح روسازی مختلف مد نظر بوده است. بر پایه نتایج حاصل از آزمون ها مشخص گردید که ماندگاری رنگ خط کشی دوجزئی در روسازی های آهکی بیشتر از روسازی های سیلیسی می باشد. همچنین، بهترین زمان اجرای رنگ خط کشی دوجزئی، ۱۵ روز بعد از اجرای آسفالت تعیین شد. در ارزیابی ها، همچنین مشخص گردید که اجرای یک لایه پرایمر در روسازی های بتنی و سطح رنگ قبلی سبب افزایش مقاومت چسبندگی رنگ های خط کشی دوجزئی به سطوح یاد شده می گردد (در حدود ۱۰%). بالعکس، اجرای پرایمر در روسازی آسفالتی تمیز و عاری از گرد و غبار سبب کاهش مقاومت چسبندگی رنگ خط کشی دوجزئی می گردد (در حدود ۳۵%).

کلید واژه: رنگ های ترافیکی دوجزئی، روسازی آسفالتی، روسازی بتنی، پرایمر، مقاومت چسبندگی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.