توسعه یک مدل تحلیلی تغییر مکان کنترل برای رفتار چرخه ای سازه ها با در نظر گرفتن اثرات باریک شدگی، کاهش سختی، کاهش مقاومت و لغزش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه یک مدل تحلیلی تغییر مکان کنترل برای رفتار چرخه ای سازه ها با در نظر گرفتن اثرات باریک شدگی، کاهش سختی، کاهش مقاومت و لغزش دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه یک مدل تحلیلی تغییر مکان کنترل برای رفتار چرخه ای سازه ها با در نظر گرفتن اثرات باریک شدگی، کاهش سختی، کاهش مقاومت و لغزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه یک مدل تحلیلی تغییر مکان کنترل برای رفتار چرخه ای سازه ها با در نظر گرفتن اثرات باریک شدگی، کاهش سختی، کاهش مقاومت و لغزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه یک مدل تحلیلی تغییر مکان کنترل برای رفتار چرخه ای سازه ها با در نظر گرفتن اثرات باریک شدگی، کاهش سختی، کاهش مقاومت و لغزش :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی عمران (دانشکده مهندسی)

تعداد صفحات :۲۲

ارزیابی و ارائه مدل های تحلیلی مناسب برای بررسی و پیش بینی رفتار چرخه ای سازه ها همواره مورد توجه محققان و طراحان سازه بوده است. در این مقاله یک مدل تحلیلی برای نشان دادن رفتار چرخه ای سازه ها با در نظر گرفتن اثرات کاهندگی شامل باریک شدگی، کاهش سختی، کاهش مقاومت و لغزش معرفی شده است. این مدل بر مبنای مدل مستقل می باشد، به طوری که اثر لغزش نیز مورد توجه قرار گرفته است. این مدل براساس یک سیستم تک درجه آزادی، چنددرجه آزادی- چندخطی و نیز توسعه معادلات دیفرانسیل مشتقات جزئی مرتبط بیان می شود. مدل پیشنهادی مشخصات اصلی سیکل های چرخه ای را با استفاده از پارامتر های قابل اندازه گیری سازه از طریق آزمایش، نشان می دهد. از آن جا که معمولا آزمایش های رفتار لرزه ای صورت گرفته بر روی قاب های سازه ای توسط محققان، به صورت تغیییر مکان–کنترل میباشند، لذا برای تطبیق مناسب نتایج تحلیلی با نتایج آزمایشگاهی، مدل ارائه شده به صورت تغییر مکان–کنترل نیز توسعه داده شده است. این مدل برای ترکیبات سازه ای مختلف با انواع مصالح مختلف از جمله فولاد، بتن و… استفاده می گردد. رژیم بارگذاری چرخه ای اعمال شده به مدل براساس روش B استاندارد ASTM E2126-07 می باشد. به منظور بهتر نشان دادن عوامل کاهندگی بر رفتار چرخهای سازه و ارزیابی عملکرد مدل ارائه شده، مثال های متعددی از یک سیستم سازه ای ارائه گردیده است. نتایج حاصل، نشا ن دهنده اثر قابل ملاحظه هر یک از اثرات کاهندگی بر پاسخ چرخه ای انواع سیستم های ساز ه ای می باشد. هم چنین نشان داده شده مدل اصلاح شده تغییر مکان کنترل، تطبیق بهتری با نتایج حاصل از آزمایش های تجربی دارد.

کلید واژه: رفتار چرخه ای، مدل تحلیلی، تغییر مکان- کنترل، باریک شدگی، کاهش سختی، کاهش مقاومت، لغزش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.