اعتباریابی و پایایی سنجی مقیاس سنجش هوشیاری کارآفرینانه در میان دانش آموختگان شرکت های تجاری کشاورزی استان کرمان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعتباریابی و پایایی سنجی مقیاس سنجش هوشیاری کارآفرینانه در میان دانش آموختگان شرکت های تجاری کشاورزی استان کرمان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعتباریابی و پایایی سنجی مقیاس سنجش هوشیاری کارآفرینانه در میان دانش آموختگان شرکت های تجاری کشاورزی استان کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتباریابی و پایایی سنجی مقیاس سنجش هوشیاری کارآفرینانه در میان دانش آموختگان شرکت های تجاری کشاورزی استان کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعتباریابی و پایایی سنجی مقیاس سنجش هوشیاری کارآفرینانه در میان دانش آموختگان شرکت های تجاری کشاورزی استان کرمان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی

تعداد صفحات :۱۶

مفهوم هوشیاری کارآفرینانه به عنوان مفهومی اساسی در تئوری فرصت گرایی کارآفرینی مطرح است. لیکن آنچه تا به امروز، به ویژه در ایران، کمتر بدان پرداخته شده ارائه مقیاسی برای اندازه گیری آن است. از این رو، تحقیق علی- ارتباطی حاضر با هدف اعتباریابی این ابزار انجام شد. جامعه آماری این پژوهش دانش آموختگان شرکت های تجاری کشاورزی در جنوب استان کرمان به تعداد ۳۴۶ تن بود که با استفاده از فرمول کوکران ۱۳۲ نفر انتخاب و به روش انتساب متناسب نمونه گیری شدند. ابزار تحقیق پرسشنامه ای استاندارد در مقیاس لیکرت بود. بررسی روایی تشخیصی ابزار و پایایی ترکیبی آن نشان از پایایی و روایی پرسشنامه داشت. روش غالب آماری تحلیل عاملی تاییدی مرتبه دوم بود که مشخص کرد مفهوم هوشیاری کارآفرینانه از سه بعد پویش، رابطه و قضاوت تشکیل شده و فرضیه تک بعدی بودن آن مورد تایید قرار نگرفت. همچنین، مشخص شد که بعد رابطه و برقراری پیوند در مقایسه با دو بعد دیگر نقش بیشتری در این بین ایفا می کند. نتیجه کلی این تحقیق حاکی از آن بود که مفهوم فرصت گرایی در کارآفرینی در میان کارآفرینان ایرانی مطرح بوده و این مفهوم ماهیتا ذاتی و اکتسابی است.

کلید واژه: هوشیاری کارآفرینانه، فرصت گرایی، تئوری کشف فرصت کارآفرینانه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.