طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانه ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانه ای دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانه ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانه ای :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات رسانه ای
تعداد صفحات :۱۲
در این پژوهش محقق تلاش می کند مدل شایستگی مدیر رسانه را ارائه کند و با استفاده از مدل شایستگی، قصد دارد شایستگی های کلیدی مدیر رسانه را با بهره گیری از مدل شایستگی شناسایی کند. برای تعیین شایستگی های مدیر رسانه از رویکرد مراجعه به متخصصان و خبرگان استفاده شده است. متناسب با رویکرد، روش استفاده شده در مقاله گراندد تئوری است. پژوهشگر با استفاده از روشی کیفی که داده بنیان است، بدون پیش فرض، مدل را از دل داده های میدانی ارائه می کند. جهت تجزیه و تحلیل داده های مصاحبه از کدگذاری سه مرحله ای استرواس و کربین استفاده شده که شامل کدگذاری باز، محوری و گزینشی است. محقق پس از کدگذاری پایانی و پالایش نظری داده های مصاحبه نیمه ساختاریافته با مدیران رسانه و برخی از اساتید دانشگاه در حوزه مدیریت رسانه و ارتباطات که از طریق نمونه گیری گلوله برفی جمع آوری شده اند و رسیدن به اجماع نظری مدل خود را ارائه داده است که شامل سه دسته شایستگی ذهنی، شایستگی شناخت رسانه، شایستگی دانشی و مدیریتی است که هرکدام از این شایستگی های دارای زیرمقوله هایی هستند که حول این شایستگی های محوری گرد آمده اند.
کلید واژه: مدل شایستگی، مدیریت رسانه، ارتباطات جمعی، گراندد تئوری، کدگذاری
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.