اثربخشی برنامه مبتنی بر بازی های نرم افزاری با رویکرد زبان شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش آموزان با اختلال خواندن


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی برنامه مبتنی بر بازی های نرم افزاری با رویکرد زبان شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش آموزان با اختلال خواندن دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی برنامه مبتنی بر بازی های نرم افزاری با رویکرد زبان شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش آموزان با اختلال خواندن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی برنامه مبتنی بر بازی های نرم افزاری با رویکرد زبان شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش آموزان با اختلال خواندن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی برنامه مبتنی بر بازی های نرم افزاری با رویکرد زبان شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش آموزان با اختلال خواندن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ناتوانی های یادگیری

تعداد صفحات :۲۵

پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر برنامه نرم افزاری بازی های زبان شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش آموزان با اختلال خواندن انجام گرفته است. طرح پژوهش حاضر آزمایشی با پیش آزمون-پس آزمون با گروه گواه است. جامعه آماری در این مطالعه عبارت است از کلیه دانش آموزان دارای اختلال خواندن پسر پایه دوم دبستان که در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ به مراکز اختلالات یادگیری شهر مشهد مراجعه کرده اند. به روش نمونه گیری در دسترس برای دو گروه آزمایش و گواه، نمونه ای شامل ۲۰ دانش آموز از دو مرکز اختلال یادگیری ناحیه ۶ و ۳ آموزش و پرورش استثنایی شهر مشهد انتخاب شدند. در برنامه مداخله گروه آزمایش، برای هر دانش آموز جلسات آموزشی با کمک برنامه نرم افزار بازی های زبان شناختی برگزار شد و در گروه گواه نیز هر دانش آموز از آموزش های مرسوم در مراکز اختلال یادگیری بهره می جست. جهت سنجش دقت خواندن و درک مطلب دانش آموزان از آزمون تشخیصی خواندن شیرازی استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون آماری تحلیل کوواریانس نشان داد که بین میانگین نمرات گروه آزمایش و گواه در دقت خواندن (P<0.05)، درک مطلب (P<0.01) تفاوت معناداری وجود دارد. با توجه به نتایج پژوهش می توان گفت آموزش به کمک نرم افزار آموزشی بازی های زبان شناختی نسبت به روش های مرسوم بر عملکرد دقت خواندن و درک مطلب تاثیرگذارتر بوده است.

کلید واژه: اختلال خواندن، بازی های نرم افزاری زبان شناختی، درک مطلب، دقت خواندن

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.