تاثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ناتوانی های یادگیری

تعداد صفحات :۲۲

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان در پایه پنجم ابتدایی بود. بدین منظور از بین دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی ۳۰ نفر به عنوان نارساخوان انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه ۱۵ نفره آزمایش و کنترل جایگزین شدند. مشارکت کنندگان گروه آزمایش در ۸ جلسه ۴۵ دقیقه ای، آموزش متقابل را دریافت کردند. در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از آزمون هوشی ریون کودکان، آزمون تشخیصی خواندن و نارساخوانی، آزمون پیشرفت سواد خواندن پرلز، پرونده تحصیلی و بهداشت دانش آموزان استفاده شد. نتایج تحلیل کوواریانس حاکی از تاثیر مثبت آموزش متقابل بر درک مطلب و خواندن آزمودنی های گروه آزمایش در مقایسه با گروه گواه پس از حذف اثر پیش آزمون ها به عنوان متغیر هم تغییر یا هم پراش بود. بر این اساس می توان نتیجه گیری کرد که روش آموزش متقابل روشی مفید و موثر است که کاربرد آن منجر به افزایش میزان درک مطلب دانش آموزان می شود و مهارت خواندن آن ها را بهبود می بخشد.

کلید واژه: آموزش متقابل، نارساخوانی، درک مطلب، خواندن

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.