نگرش دانشجویان به نقش وسایل ارتباط جمعی در زندگی فردی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی ورودی ۱۳۸۹)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نگرش دانشجویان به نقش وسایل ارتباط جمعی در زندگی فردی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی ورودی ۱۳۸۹) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نگرش دانشجویان به نقش وسایل ارتباط جمعی در زندگی فردی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی ورودی ۱۳۸۹)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگرش دانشجویان به نقش وسایل ارتباط جمعی در زندگی فردی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی ورودی ۱۳۸۹)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نگرش دانشجویان به نقش وسایل ارتباط جمعی در زندگی فردی و اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی ورودی ۱۳۸۹) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات جامعه شناختی ایران

تعداد صفحات :۲۴

این تحقیق با هدف «نگرش دانشجویان به نقش وسایل ارتباط جمعی در زندگی فردی واجتماعی» انجام گرفته است. روش این تحقیق پیمایشی و ابزار اندازه گیری پرسشنامه بوده است و پس از پرشدن پرسشنامه ها، جداول توصیفی و استنباطی از طریق نرم افزار spss بدست آمده و تحلیل شد. جامعه آماری این تحقیق شامل دانشجویان ارشد رشته ارتباطات دانشگاه آزاد ورودی ۱۳۸۹ می باشند که تعداد آنها ۶۸ نفر است که به دلیل کم بودن جامعه آماری در این تحقیق از نمونه گیری تمام شماری استفاده شده است. بررسی های انجام شده در این پژوهش نشان داد که وسایل ارتباط جمعی می توانند با ارائه برنامه های سیاسی افکار مردم را تحت تاثیر قرار دهند، وسایل ارتباط جمعی به میزان زیاد و خیلی زیادی زندگی افراد را تحت تاثیر قرار داده اند، آسانی دسترسی و کم هزینه بودن رسانه های جمعی مورد توجه افراد است، وسایل ارتباط جمعی می توانند به میزان زیاد و خیلی زیادی در انسجام اجتماعی نقش داشته باشند، در این دوره زمانی تاثیر رسانه های جمعی زیاد و خیلی زیاد است، وسایل ارتباط جمعی تاثیرات سیاسی زیاد و خیلی زیادی در افراد دارد، وسایل ارتباط جمعی در یادگیری جامعه پذیری افراد تاثیر می گذارد، واداشتن آنان به مشارکت در طرح های توسعه ملی یکی از وظایفی رسانه های جمعی است که یه نظر آنها مهم است، وسایل ارتباط جمعی از نظر برنامه های اقتصادی نقش زیاد و خیلی زیادی دارند، تلویزیون از سایر وسایل ارتباط جمعی مخاطب بیشتری جذب می کند، رسانه ها در مواقع بحران به میزان زیاد و خیلی زیادی اثرگذارند، برنامه های مختلف وسایل ارتباط جمعی می تواند افکار عمومی را تغییر دهند و به میزان کم و خیلی کمی از نقش خبررسانی وسایل ارتباط جمعی راضی هستند.

کلید واژه: رسانه های جمعی، ویژگی وسایل ارتباط جمعی، افکار عمومی، نفوذ در افکار عمومی، نقش رسانه ها در جامعه

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.