بررسی نقش مسوولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مسوولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مسوولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مسوولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مسوولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه های فکری گروه خودروسازی سایپا :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۲۶

هدف اصلی این پژوهش یافتن رابطه بین مسوولیت اجتماعی شرکت با توانمندی های دینامیک و مزیت رقابتی بنگاه است. مسوولیت اجتماعی استراتژیک با دیدگاه مبتنی بر منابع رابطه تگاتنگ دارد چرا که با تاثیرگذاری بر سرمایه فکری به عنوان بخش عظیمی از منابع ناملموس که جزء دارایی های ارزشمند، کمیاب، غیرقابل تقلید و غیرقابل جایگزین بنگاه ها می باشند، می تواند مزیت رقابتی پایداری را برای بنگاه ایجاد نماید. این پژوهش که از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ مسیر توصیفی، پیمایشی و همبستگی می باشد، با استفاده از پرسشنامه ای با طیف پنجگانه لیکرت، بر روی ۲۰۸ نفر از مدیران ارشد شرکت های عضو گروه خودرو سازی سایپا که به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده بودند، اجرا شد. در تجزیه و تحلیل داده ها از مباحث آمار استنباطی از جمله مدل معادلات ساختاری که خود شامل تحلیل عاملی تائیدی و تحلیل مسیر است، استفاده شد. بر اساس نتایج حاصل از آزمون فرضیه های پژوهش مبنی بر وجود رابطه مستقیم بین مسوولیت اجتماعی شرکت، سرمایه فکری و مزیت رقابتی پایدار، می توان استنباط نمود شرکت های عضو گروه خودرو سازی سایپا قادر بوده اند با رعایت و اجرای اصول و ابعاد مختلف مسوولیت اجتماعی شرکت ها در جهت مدیریت موثر و ارتقاء سرمایه های فکری خویش گام برداشته و باعث تمایز شرکت در بین سایرین شوند.

کلید واژه: مسوولیت اجتماعی شرکت، دیدگاه مبتنی بر منابع، سرمایه های فکری، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه رابطه ای، مزیت رقابتی پایدار

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.