تبیین جامعه شناختی صور مختلف مشارکت در بین شهروندان شهر خلخال و عوامل موثر بر آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبیین جامعه شناختی صور مختلف مشارکت در بین شهروندان شهر خلخال و عوامل موثر بر آن دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبیین جامعه شناختی صور مختلف مشارکت در بین شهروندان شهر خلخال و عوامل موثر بر آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین جامعه شناختی صور مختلف مشارکت در بین شهروندان شهر خلخال و عوامل موثر بر آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبیین جامعه شناختی صور مختلف مشارکت در بین شهروندان شهر خلخال و عوامل موثر بر آن :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات جامعه شناختی شهری (مطالعات شهری)
تعداد صفحات :۳۶
پژوهش حاضر با هدف تبیین جامعه شناختی صور مختلف مشارکت (اجتماعی، سیاسی، روانی، فرهنگی و اقتصادی) در بین شهروندان شهر خلخال و عوامل موثر بر آن انجام شده است. در این پژوهش آنچه مورد توجه است، ضرورت اهمیت دادن به ابعاد مشارکت است. چارچوب نظری و مدل نظری با استفاده از نظریه نظریه پردازانی همچون تالکوت پارسونز، لیپست، هابرماس، دوتوکویل، لرنر، روستو و… ارائه شد. این پژوهش به روش پیمایشی انجام شد، از اعتبار صوری و سازه ای استفاده شد و قابلیت اعتماد نیز با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به دست آمد. جامعه آماری پژوهش شامل شهروندان ۱۸ سال به بالای شهر خلخال هستند که تعدادشان طبق آمار اداره ثبت احوال ۳۶۰۰۰ نفر است. با استفاده از فرمول کوکران، تعداد ۳۸۰ نفر به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای به عنوان نمونه انتخاب گردید. در تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از دو شیوه آمار توصیفی و استنباطی و با بهره گیری از نرم افزار spss، پس از تهیه جدول ماتریس، اطلاعات در قالب جداول یک بعدی و دوبعدی تنظیم شد. یافته های پژوهش نشانگر این بودند که متغیرهای مستقل اعتماد اجتماعی، پیوند گروهی، رسانه های جمعی و پایگاه اجتماعی و اقتصادی با متغیر وابسته مشارکت رابطه معنا داری دارد.
کلید واژه: مشارکت اجتماعی، مشارکت سیاسی، مشارکت اقتصادی، اعتماد اجتماعی، پیوند گروهی، رسانه های جمعی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.