تحلیل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتب الکترونیک :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)
تعداد صفحات :۲۴
هدف: هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر شاخص های بازاریابی اینترنتی بر میزان فروش کتاب های الکترونیک و رتبه بندی آنها از دیدگاه ناشران الکترونیک ایران است.روش: پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش توصیفی – پیمایشی محسوب می شود. در این پژوهش با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته نظر ناشران درباره عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی در فروش کتاب الکترونیک جمع آوری شد. در سال ۱۳۹۳ تعداد ناشران الکترونیک در ایران ۶۰ مورد بود که با توجه به محدود بودن جامعه آماری، داده های پژوهش به صورت سرشماری گردآوری شدند.یافته ها: نتایج نشان داد که به ترتیب متغیرهای سهولت برای مصرف کنندگان، حق انتخاب مشتری، مدیریت اقلام محصول، هزینه و مزایا و ارزش برای مشتریان، مهم ترین عوامل تاثیرگذار در فروش کتب الکترونیک از دیدگاه ناشران الکترونیک هستند. این یعنی طراحی یک تارنمای چندمنظوره با قابلیت جست و جو و کاربری آسان، اساس بازاریابی اینترنتی در فروش کتاب های الکترونیک است. همچنین تاثیر دو عامل ارتباطات با مشتریان و خدمات پشتیبانی بر فروش کتاب های الکترونیک تایید نشد.
کلید واژه: آمیخته بازاریابی الکترونیک، بازاریابی اینترنتی، فروش کتاب های الکترونیک، کتاب الکترونیک، ناشر الکترونیک
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.