ارزیابی کارایی و رتبه بندی مدارس شهرستان فیروزکوه با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهرستان فیروزکوه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی کارایی و رتبه بندی مدارس شهرستان فیروزکوه با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهرستان فیروزکوه) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی کارایی و رتبه بندی مدارس شهرستان فیروزکوه با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهرستان فیروزکوه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کارایی و رتبه بندی مدارس شهرستان فیروزکوه با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهرستان فیروزکوه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی کارایی و رتبه بندی مدارس شهرستان فیروزکوه با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها (مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهرستان فیروزکوه) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)
تعداد صفحات :۱۸
برای اندازه گیری عملکرد و کارایی روش های مختلفی وجود دارد که تکنیک تحلیل پوششی داده ها (DEA) از مهمترین و کاربردی ترین آنها در حال حاضر می باشد. این تکنیک به دلیل استفاده از فنون ریاضی و اجتناب از شیوه های ذهنی و سلیقه ای از دقت و صحت بالایی برخوردار است و از جایگاه علمی و نظری ویژه ای در دو دهه گذشته برخوردار شده است. ویژگی ها و قابلیت های اغلب مدل های ارزیابی در آن خلاصه می شود. از این رو در سال های اخیر به شکل قابل توجه ای در ارزیابی عملکرد و کارایی واحدهای تصمیم گیری (DMu) به کار رفته است. ارزیابی کارایی و رتبه بندی مدارس شهرستان فیروزکوه هدف اصلی این تحقیق است و این موضوع می تواند زمینه ای برای بهبود کارایی مدارس و نیز تعیین استراتژی ها و برنامه های مناسب جهت پیشبرد اهداف و رشد و توسعه با توجه به عملکرد آنها برای مدارس مذکور باشد. تحقیق حاضر، ارزیابی مدارس ابتدایی شهرستان فیروزکوه را مد نظر قرار داده است که نتایج حاصل از آن می تواند در تصمیم گیری مدیران اثرگذار باشد.در این پژوهش برای ۲۳ مدرسه ابتدایی شهرستان فیروزکوه، اقدام به تعیین ۴ ورودی و ۲ خروجی در طی سال های ۹۱-۹۰ لغایت ۹۲-۹۱ نمودیم. سپس با استفاده از مدل های CCR و BCC اصلاح شده خروجی محور اقدام به ارزیابی کارایی آنها پرداختیم، و مدارس کارا و ناکارا را شناسایی نمودیم. در خاتمه هم با استفاده از مدل اندرسون – پترسون (Ap) مدرسه ها را از نظر کارایی رتبه بندی کردیم.
کلید واژه: ارزیابی کارایی، رتبه بندی، تحلیل پوششی داده ها، واحدهای تصمیم گیری
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.