نقش فاوا در موفقیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش فاوا در موفقیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش فاوا در موفقیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش فاوا در موفقیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش فاوا در موفقیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی آموزشی: تکنولوژی و طراحی آموزشی

تعداد صفحات :۱۸

هدف از اجرای پژوهش حاضر، بررسی تاثیر فاوا بر موفقیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش پسرانه شهر سروآباد از دیدگاه دانش آموزان و معلمان بود تا رهیافت این امر، شناسایی جامع وضع موجود به منظور تقویت نقاط قوت و رفع کاستی ها باشد. روش پژوهش، پیمایشی و جامعه آماری پژوهش، تمامی دانش آموزان و معلمان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲ بودند. برای انتخاب نمونه آماری از روش تصادفی طبقه ای برای انتخاب دانش آموزان و از روش در دسترس برای انتخاب معلمان استفاده شد. حجم نمونه آماری برای معلمان ۱۵ نفر و برای دانش آموزان با استفاده از فرمول کوکران و سپس اعمال فرمول تصحیح، ۹۱ نفر برآورد شد که برای دقت بیشتر، این تعداد به ۱۰۰ نفر افزایش یافت. جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته انجام شد، که روایی صوری و محتوایی آن ازسوی متخصصان، تایید شد و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ برای پرسشنامه دانش آموزان ۰.۸۱ و برای پرسشنامه معلمان ۰.۸۸ به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمون ویلکاکسون و آزمون تحلیل عاملی بهره گرفته شد. نتایج به دست آمده، تاثیر مثبت فاوا را در موفقیت کلی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، از دیدگاه معلمان و دانش آموزان نشان می داد، هرچند این تاثیر در شاخص هایی چون تعامل در کلاس، علاقه به معلم، فاصله با دانش آموزان برتر، نظم و انضباط در کلاس، میزان مطالعات خارج از کتاب از دیدگاه دانش آموزان و شاخص های تعامل در کلاس، نظم و انضباط در کلاس و توانایی دانش آموزان در پاسخگویی به سوالات سطوح بالاتر یادگیری از دیدگاه معلمان تایید نشد. به علاوه، آزمون تحلیل عاملی تاثیرات فناوری اطلاعات و ارتباطات را در ۵ عامل عمده که ۷۰ درصد واریانس ها را شامل می شوند، تبیین کرد، به گونه ای که بیشترین تاثیر فاوا، به ترتیب بر افزایش جذابیت و انگیزه، پیشرفت تحصیلی، رضایت و فهم، تعامل و همکاری و نظم و علاقه دانش آموزان بوده است.

کلید واژه: فناوری اطلاعات و ارتباطات، فنی حرفه ای، کاردانش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.