بازاریابی عصبی: رویکردهای شناختی در خصوص رفتار مصرف کننده (مقاله مروری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی عصبی: رویکردهای شناختی در خصوص رفتار مصرف کننده (مقاله مروری) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی عصبی: رویکردهای شناختی در خصوص رفتار مصرف کننده (مقاله مروری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی عصبی: رویکردهای شناختی در خصوص رفتار مصرف کننده (مقاله مروری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی عصبی: رویکردهای شناختی در خصوص رفتار مصرف کننده (مقاله مروری) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : علوم اعصاب شفای خاتم

تعداد صفحات :۱۸

مقدمه: بازاریابی عصبی یک علم میان رشته ای است که به سرعت در تحقیقات شناخت مصرف کننده در سراسر جهان در حال ظهور می باشد. به علاوه رشته ای خلاقانه در تحقیقات بازاریابی به حساب می آید که مدل بازاریابی سنتی را به منظور بهبود درک فرایند مربوط به رفتار خرید به چالش می کشاند. بازاریابی عصبی روشی است که به بررسی فرایند تصمیم گیری مشتری جهت خرید می پردازد. بر اساس مفهوم بازاریابی در خصوص این فرایند، تصمیم گیری های خرید مشتری به عنوان یک رویکرد دو سیستمی مطرح می شود. سیستم ۱ فرایندی اتوماتیک و سریع می باشد و در مقابل، تصمیمات اتخاذ شده توسط سیستم ۲ تعمدی، با استدلال آگاهانه و آهسته صورت می گیرند. در مبحث شناخت رفتار مصرف کننده، این فرایندها به طور دایم تصمیمات خرید را هدایت می کنند. علاوه بر این بازاریابی عصبی ترکیبی از حداقل سه رشته علوم پایه شامل علوم اعصاب، علم اقتصاد رفتاری و روانشناسی اجتماعی می باشد. هدف از نگارش این مقاله مروری، بررسی جنبه های مختلفی از علوم اعصاب بود که در بازاریابی عصبی مورد استفاده قرار می گیرند. سیگنال های بدن و مغز انسان در درک منشاء و عملکردهای مقیاس های بازاریابی عصبی حائز اهمیت می باشند. مقیاس های متساطع از بدن شامل حالات چهره، حرکات چشم، پلک زدن، بازتاب یکه خوردن، پاسخ های رفتاری، فعالیت های الکترودرمال، ضربان قلب، فشار خون، اتساع مردمک و تنفس می باشند. سیگنال های مغز انسان توسط میزان اکسیژن رسانی خون، انتشار پوزیترون، میدان های الکتریکی و میدان های مغناطیسی مورد بررسی قرار می گیرند.نتیجه گیری: درک عملکردهای اولیه مغز انسان در بررسی رفتارهای خرید مصرف کننده بسیار ضروری می باشد.

کلید واژه: بازاریابی، علوم اعصاب، تصمیم گیری، مغز، تصویربرداری عصبی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.