ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی و رابطه آن باکمرویی دانش آموزان دبیرستانی استان ایلام


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی و رابطه آن باکمرویی دانش آموزان دبیرستانی استان ایلام دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی و رابطه آن باکمرویی دانش آموزان دبیرستانی استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی و رابطه آن باکمرویی دانش آموزان دبیرستانی استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی و رابطه آن باکمرویی دانش آموزان دبیرستانی استان ایلام :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات روانشناختی

تعداد صفحات :۱۴

در این پژوهش ویژگی های روان سنجی مقیاس احساس تنهایی و رابطه آن با کمرویی بررسی شده است. یک گروه نمونه با حجم ۴۵۴ نفر از طریق نمونه برداری خوشه ای چند مرحله ای از مدارس شهرستان دره شهراستان ایلام انتخاب و به مقیاس احساس تنهایی (۱۳۸۷) وپرسشنامه کمرویی (۱۳۸۲) پاسخ دادند. مقیاس احساس تنهایی شامل ۳۸ سوال وبه علت داشتن بار عاملی ضعیف ۵ سوال از کل مقیاس حذف شد. در نتیجه ضریب آلفای کرونباخ ۰.۸۸۷ بدست آمد. ۳ عامل استخراج شده ۳۸.۵۰۳ درصد واریانس را تبیین می کند که شامل ۱) ارتباط با خانواده ۲) ارتباط با دوستان ۳) نشانه های عاطفی احساس تنهایی. نتایج پژوهش بااستفاده ازضریب همبستگی نشان داد، بین احساس تنهایی و کمرویی رابطه معنادار وجود دارد (p<001، r=/561) تحلیل واریانس چند متغیره نشان داد که بین دختران و پسران از نظر احساس تنهایی تفاوت معنادار وجود ندارد (p<0.05).

کلید واژه: احساس تنهایی، کمرویی، اعتبار، روایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.