اثربخشی آموزش مهارت حل مساله بر شادکامی و نگرش معتادین به مت آمفتامین


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش مهارت حل مساله بر شادکامی و نگرش معتادین به مت آمفتامین دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش مهارت حل مساله بر شادکامی و نگرش معتادین به مت آمفتامین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش مهارت حل مساله بر شادکامی و نگرش معتادین به مت آمفتامین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش مهارت حل مساله بر شادکامی و نگرش معتادین به مت آمفتامین :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روشها و مدلهای روان شناختی

تعداد صفحات :۲۴

هدف: یکی از شکایت های اصلی معتادین در حال ترک اعتیاد، کسالت و ملالت است و این پژوهش با هدف بررسی تاثیر آموزش مهارت حل مساله بر افزایش شادکامی و تغییر نگرش معتادین تحت درمان شهر تهران صورت گرفت.روش: با استفاده از یک طرح آزمایشی، با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای، تعداد ۳۶ معتاد انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل جای داده شدند. هر دو گروه قبل و بعد از مداخله و پیگیری سه ماهه با آزمون شادکامی آکسفورد و نگرش نسبت به مواد، مورد انداره گیری قرار گرفتند. آزمودنی های گروه آزمایش تحت آموزش مهارت حل مساله قرار گرفتند. نتایج با تحلیل کوواریانس، تحلیل واریانس با اندازه گیری مکرر و آزمون بن فرنی مورد تحلیل قرار گرفت.یافته ها: با ملاحظه مجذور اتا (۰.۲۸)، سطح شادکامی گروه آزمایشی که از آموزش مهارت برخوردار بودند، پس از شرکت در درمان افزایش نشان داد. می توان نتیجه گرفت که مداخله آزمایشی منجر به تغییراتی در گروه آزمایش شده که ۲۸/۰ کل تغییرات ناشی از عمل آزمایشی بوده است و با اطمینان ۹۹% بین میانگین های گروه آزمایشی در سه مرحله اندازه گیری یا مراحل مداخله تفاوت آماری معناداری وجود دارد. در زمینه نگرش نسبت به مواد آموزش مهارت حل مساله به طور معنادار موثر بوده است (مجذور اتا= ۰.۵۱) و نگرش گروه آزمایشی که از آموزش مهارت حل مساله برخوردار بودند، پس از شرکت در جلسات تغییر نشان داده است.نتیجه گیری: می توان نتیجه گرفت آموزش مهارت حل مساله موثر بوده و سطح شادکامی و نگرش گروه آزمایشی که از آموزش مهارت برخوردار بودند، پس از شرکت در درمان تغییر مثبت نشان داده است.

کلید واژه: مهارت حل مساله، شادکامی، نگرش، مت آمفتامین

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.