سورئالیسم شیوه نوین جذب مخاطب در پوسترهای سینمایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سورئالیسم شیوه نوین جذب مخاطب در پوسترهای سینمایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سورئالیسم شیوه نوین جذب مخاطب در پوسترهای سینمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سورئالیسم شیوه نوین جذب مخاطب در پوسترهای سینمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سورئالیسم شیوه نوین جذب مخاطب در پوسترهای سینمایی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : شباک

تعداد صفحات :۱۶

سبک فراواقع گرایی در شاخه های مختلف از جمله ادبیات، سینما، هنرهای تجسمی و … بروز کرده است و همواره با استفاده از تکنیک هایی نظیر تناقض، رویا و فنونی مانند طنز و شگفتی آفرینی، توانسته نظر مخاطبین را به خود جلب کند. این سبک در پوستر های سینمایی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در پوستر پیام به قصد ارائه منظور و اقناع مخاطب طراحی می شود و همواره سعی بر جذب مخاطب و انتقال پیام دارد.با توجه به خصوصیات بارز این سبک، می توان سبک فراواقع گرایی را در پوستر سینمایی موفق دانست. همچنین در این سبک هنرمند امکان می یابد که زوایای پنهان مضمون فیلم را نمایش داده، مخاطب را شگفت زده، پیامی را در ذهن او ماندگار و همچنین نگرش او را نسبت به فیلم مثبت گرداند.در این تحقیق به بررسی شیوه سورئالیسم در گذشته و حال پرداخته ایم و به این نتیجه رسیدیم که آزادی و رهایی موجود در این شیوه به انتقال مفهوم فیلم کمک میکند. این شیوه می تواند یکی از شیوه های تاثیر گذار و ماندگار باشد. نوع پژوهش توصیفی، شیوه تحقیق، کتابخانه ای ، همچنین جامعه آماری مورد نظر، پوستر های ایران در حوزه سینما که در دهه اخیر در ایران طراحی و ارائه شده اند میباشد.

کلید واژه: پوستر، اعلان، سینما، سورئالیسم، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.