پیامدهای آموزشی رویکردهای نوین تدریس در آموزش بالینی پرستاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیامدهای آموزشی رویکردهای نوین تدریس در آموزش بالینی پرستاری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیامدهای آموزشی رویکردهای نوین تدریس در آموزش بالینی پرستاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیامدهای آموزشی رویکردهای نوین تدریس در آموزش بالینی پرستاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیامدهای آموزشی رویکردهای نوین تدریس در آموزش بالینی پرستاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه دانشکده پرستاری و مامایی

تعداد صفحات :۱۴

زمینه و هدف: آموزش بالینی یکی از ارکان مهم آموزش پرستاری محسوب می شود. شایستگی فرهنگی به عنوان یکی از پیامدهای آموزش بالینی، موضوع مهم در آموزش پزشکی و پرستاری است که به واسطه آن، ارایه دهندگان مراقبت توانایی کارکردن به طور موثر را پیدا می کنند. شایستگی فرهنگی از طریق اجرا و به کارگیری هدفمند برخی راهبردها و فرایندهای یادگیری به دست می آید. هدف از نگارش مقاله حاضر، مروری بر رویکردهای نوین تدریس است که در آموزش بالینی دانشجویان پرستاری به کار گرفته شده است تا از میزان دستیابی به پیامد های یادگیری در حیطه های مختلف بویژه حیطه شایستگی فرهنگی آگاهی کسب شود.مواد و روش ها: مطالعه مروری حاضر بر اساس جستجو در پایگاه های اطلاعاتی فارسی شامل Magiran، Iran medex، SID، Irandoc و با استفاده از کلید واژه های آموزش بالینی، آموزش بالینی در پرستاری، روش های نوین تدریس، روش های نوین تدریس در آموزش بالینی صورت گرفت. در مجموع ۶۲ مقاله ایرانی استخراج شد که پس از مطالعه و تحلیل، ۲۶ مقاله مرتبط انتخاب گردید.یافته ها: از میان ۲۶ مطالعه مرور شده، نقشه مفهومی و همکار آموزش بالینی هر کدام ۶ مطالعه، انواع رویکرد های رایزنی ۴ مقاله، رویکرد مبتنی بر کامپیوتر ۲ مطالعه و رویکرد تلفیقی ۳ مطالعه و بقیه سایر رویکرد ها را در بر گرفت.نتیجه گیری: مرور مطالعات رویکردهای نوین تدریس در آموزش یالینی پرستاری ایران نشان داد که شایستگی بالینی عنصر گمشده آموزش بالینی پرستاری است. با توجه به اهمیت و ضرورت آن توصیه می شود که در رویکردهای آموزش بالینی بخصوص رویکردهای نوین مورد توجه قرار گرفته و از مطالعات کمی و کیفی برای چگونگی سنجش و ارتقا آموزش این عنصر مهم استفاده شود.

کلید واژه: آموزش، پرستاری، شایستگی فرهنگی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.