بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر اساس مدل وارک


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر اساس مدل وارک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر اساس مدل وارک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر اساس مدل وارک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر اساس مدل وارک :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

تعداد صفحات :۱۰

زمینه و هدف: شناسایی و هدایت سبک های یادگیری مناسب نقش مهمی را در انتخاب روش های یادگیری و انتقال مفاهیم و دانش به فراگیران و نهایتا اعتلای سطح آموزش ایفا می کند. هدف از انجام این مطالعه بررسی سبک های یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر اساس وارک بود.مواد و روش کار: این مطالعه بصورت توصیفی – تحلیلی (مقطعی) در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ به روش سرشماری بر روی ۱۷۸ نفر از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی انجام شد. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه وارک بود. اطلاعات گردآوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS 19 و آزمون کای دو مورد تجزیه تحلیل قرار گرفت.یافته ها: یافته ها نشان دادند که سبک یادگیری در پسران ۱۸.۹% دیداری، ۲۶.۴% شنیداری، ۱۷% خواندنی- نوشتاری و ۷۳۷.% حسی حرکتی بود و در دختران ۱۲% دیداری، ۲۲.۴% شنیداری، ۳۶.۸% نوشتاری و ۲۸.۸% حسی حرکتی سبک های غالب یادگیری بودند. در بین کلیه دانشجویان سبک یادگیری ۱۳.۷% دیداری؛ ۲۳.۱% شنیداری؛ ۳۱.۹% نوشتاری و ۳۱.۳% حسی حرکتی بودند. سبک یادگیری غالب در دانشجویان رشته ها دندان پزشکی، بهداشت و مامایی حسی- حرکتی بود همچنین در دانشجویان علوم آزمایشگاهی شنیداری، دانشجویان پرستاری نوشتاری- خواندنی و در دانشجویان پزشکی نوشتاری-شنیداری بود.نتیجه گیری: اطلاع اساتید از انواع سبک های یادگیری و انتخاب سبک مناسب با نوع یادگیری دانشجویان در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری و افزایش اثربخشی آموزش های داده شده تاثیر بسزایی دارد.

کلید واژه: سبک یادگیری، مدل وارک، دانشجویان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.